مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از به روز رسانی اپلیکیشن شهر من ویژه زائران نوروزی خبر داد.

به‌روزرسانی اپلیکیشن «شهرمن» ویژه زائران رضوی  همزمان با نوروز ۱۴۰۱

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، "مهدی بدیع فرخد" در خصوص به‌روزرسانی‌های جدید نرم‌افزار «شهرمن»، اظهار کرد: درحال حاضر اپلیکیشن «شهرمن» باتوجه به رویکرد گذشته خود به ارائه خدماتی همچون سرویس‌های موروم، دوچرخه اشتراکی، خوداظهاری، تهیه بلیت مترو، پرداخت کرایه تاکسی و درخواست شهروندی می‌پردازد.
وی افزود: درحال حاضر نیز به‌مناسبت ورود به سال ۱۴۰۱ به‌روزرسانی ویژه زائران و مجاوران در اپلیکیشن صورت گرفته که براین اساس از سرویس بنر ایجاد شده در این آپ خدمات قابل ارائه در شهرداری در دسته‌هایی از قبیل خانه من، خودرومن، عوارض من و... جمع‌آوری و در دسترس زائرین و مجاورین آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه السلام قرار گرفته که در این ردیف‌ها با استفاده از نقشه همراه مشهد لایه‌های کاربردی از جمله مکان‌هایی همچون پارک، موزه، سینما، هتل، رستوران ، نانوایی، عابربانک، ترافیک شهر، آلودگی هوا و... جانمایی شده است
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: اضافه شدن دو سرویس جدید «بلیت اتوبوس» و «نوبت‌دهی معاینه فنی»، فعال شدن بنرهای تبلیغاتی آپ، ارائه خدمات شهرداری هوشمند در حوزه‌های مختلف خدماتی، پرداخت کرایه تاکسی با QR، فعال شدن سرویس «تیکت پشتیبانی» در راستای پشتیبانی مطلوب‌تر خدمات، تغییر در ظاهر و چیدمان آیکون‌ها و... از جمله تغییرات عمده آپ شهرمن در نسخه جدید است.
بدیع خاطرنشان کرد: همچنین در اقدامی نو و به‌صورت پایلوت در خط ۶۲ اتوبوسرانی امکان پرداخت با کیوآرکد به صورت رایگان فعلا تا پایان اسفندماه فراهم شده و در صورت موفقیت‌آمیز بودن طرح آن را به سایر خطوط گسترش خواهیم داد.
وی در رابطه با ارائه خدمات شهرداری هوشمند بر روی آپ شهرمن نیز اضافه کرد: سازمان فاوا با جدیت پروژه شهرداری هوشمند را به پیش می‌برد و باتوجه به بازخورد مثبت بسیاری از خدماتی که تاکنون بر روی پایگاه شهرداری هوشمند مشهد رقم خورده است، تعدادی از سرویس‌های پرکاربرد و عمومی‌تر این حوزه بر روی نسخه جدید شهرمن نیز دسترس‌پذیر شده است.
مدیرعامل و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: سرویس‌های مختلف حوزه شهرسازی، حمل‌ونقل و پرداخت، در قالب عناوین «خانه من»، «خودروی من» و «مسیر من» در نسخه جدید آپ شهرمن در دسترس قرار گرفته و خدماتی چون دریافت کد نوسازی ملک، پرداخت عوارض شهری، خودرو یا صنفی، نمایش ظرفیت خالی پارکینگ‌های سطح شهر، مسیریابی بر پایه حمل‌ونقل عمومی، نمایش آنلاین اتوبوس‌های خطوط مختلف و... ارائه می‌شود.
بدیع تاکید کرد: درآینده به مرور شاهد افزوده شدن سرویس‌های جدیدتری بر روی اپ شهرمن خواهیم بود که به مرور آن را به یک سوپرآپ شهری تبدیل و مسیر خدماتی آسان را برای شهروندان جهان شهر مشهد الرضا(ع) فراهم خواهد کرد.
گفتنی است شهروندان می‌توانند با مراجعه به آپ بازار یا سایت shahreman.mashhad.ir ضمن نصب یا به‌روزرسانی اپلیکیشن شهرمن، از نسخه تحت وب این آپ کاربردی نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.