وزارت بهداشت فلسطین از زخمی شدن ۱۱ نفر بر اثر تیراندازی امروز نظامیان رژیم اشغالگر در مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.

۱۱ زخمی در تیراندازی امروز نظامیان رژیم اشغالگر در کرانه باختری

به گزارش قدس آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۱۱ نفر از فلسطینیان بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در مناطق طولکرم، جنین، اریحا و الاغوار زخمی شدند.

در این بیانیه آمده که تنها در شهر طولکرام چهار فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست زخمی و راهی بیمارستان شدند.

منابع فلسطینی می‌گویند که در یورش اشغالگران صهیونیست به شهر اریحا، سه فلسطینی زخمی شدند.

نظامیان اشغالگر صهیونیست بامداد امروز همچنین با یورش به شهرک یعبد در استان جنین شمار از فلسطینیان را زخمی کردند. در جنین همچنین ۲۰ نفر از فلسطینیان بازداشت شدند.

گفتنی است؛ پیش از این اعلام شده بود که منابع رسانه‌ای از برنامه‌ریزی رژیم صهیونیستی برای حمله به اردوگاه جنین به بهانه هدف قرار دادن اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین در این اردوگاه، خبر دادند.

پایگاه خبری «عرب-۴۸» هم شامگاه گذشته گزارش داد که رژیم صهیونیستی همزمان با این برنامه، قصد دارد ورود و خروج فلسطینیان ساکن اراضی ۱۹۴۸ به جنین ممانعت کند.

«بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چند تصمیم اتخاذ کرد. این تصمیمات پس از جلسه «ارزیابی امنیتی» اتخاذ شد که در پی تنش امنیتی و افزایش حملات صهیونیستها به اردوگاه جنین صورت گرفت.

مسئولان صهیونیست اعلام کردند که هر گونه ورود و خروج فلسطینیان ساکن اراضی ۱۹۴۸ به جنین ممنوع است؛ چه به صورت پیاده یا خودرو.

در واکنش به این اقدامات، مقاومت غزه به صهیونیست‌ها هشدار داد که هرگونه حمله به این اردوگاه به منزله عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمز است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.