تهران - ایرنا - معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دانش‌ محوری، توجه به دیدگاه‌های علمی و دانشگاهی و ضرورت به‌ کارگیری مباحث دانش‌ بنیان از رویکردهای جدی سازمان در دوره جدید است.

توجه به مباحث دانش بنیان از رویکردهای جدی سازمان محیط زیست است

به گزارش قدس آنلاین از سازمان حفاظت محیط‌زیست، نورالله مرادی در نشست با تشکل‌های مردم‌نهاد، فعالان، کنشگران و استادان دانشگاه‌های استان مازندران به رویکرد سازمان در دولت جدید اشاره کرد و افزود: از جمله برنامه اساسی سازمان حفاظت محیط‌زیست در دوره‌ جدید توجه به آمایش سرزمین، توان‌ اکولوژیکی و نگاه دقیق به مباحث سرزمینی و ارزیابی‌های کارشناسانه محیط زیستی است.

وی اظهار داشت: مردم محوری، توجه به نگاه کارشناسی و علمی و همچنین ایجاد فرصت برای سازمان‌های مردم‌نهاد از دیگر رویکردهای اساسی دوره جدید سازمان محیط‌زیست است که در راستای همین رویکرد، سمن‌ها در دولت مردمی نقش زینت المجالسی نخواهند داشت بلکه به‌ عنوان بازوان نظارتی عمل خواهند کرد و در همه‌ امور نگاه کارشناسی آن‌ها اعمال خواهد شد.   

در این نشست، ابعاد احداث و فعالیت مجتمع پتروشیمی مازندران - میانکاله میان تشکل‌های مردمی استان مازندران با کارشناسان سازمان حفاظت محیط‌زیست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.