سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: حق طبیعی ما است که به قهرمانی در جام حذفی فکر کنیم.

سرمربی خلیج فارس ماهشهر: چرا نباید به قهرمانی در جام حذفی فکر کنیم؟

به گزارش قدس آنلاین، موسی قنواتی ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی اظهارکرد: از موقعی که رحمتی به آلومینیوم اضافه شده، این تیم نتایج خوبی گرفته است و نسبت به گذشته تغییرات داشته‌اند و نتایج رو به رشدی داشته‌اند اما تیم ما نیز تا به امروز جنگیده و شرافتمدانه و با غیرت تلاش کرده است تا امروز این جا باشیم. به اراک آمده‌ایم که بجنگیم و برنده از زمین خارج شویم و به فینال برسیم.

او با بیان این‌که برای بازی فردا مصدوم و محروم نداریم، ادامه داد: همه آماده یک بازی بسیار خوب هستیم. فردا دعای مردم خوزستان و ماهشهر به ما کمک می‌کند و انگیزه ما را بالا می‌برد تا برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: باتوجه به پتانسیلی که در شهر بندرماهشهر چه از نظر فنی و شرایط مالی پتروشمی‌ها وجود دارد، لیگ دو برای این شهر کم است و از مسئولان شهرستان عاجزانه خواهش می‌کنم دست به دست هم دهیم تا تیم لیگ یکی و لیگ برتری داشته باشیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنید؟ عنوان کرد: مطمئنا به قهرمانی فکر می‌کنیم. البته بازیکنان ما تا همین امروز هم قهرمان هستند ولی شک نکنید می‌جنگیم تا به فینال برسیم و دل مردم استان و شهرستان را خوش کنیم. حق طبیعی ما است که به قهرمانی فکر کنیم. تنها تیمی هستیم که در پنج بازی جام حذفی به برد رسیده است؛ سه تیم لیگ برتری و یک تیم لیگ یک و یک تیم دسته دویی را شکست داده‌ایم پس چرا نباید به قهرمانی فکر کنیم؟

قنواتی بیان کرد:‌ سبک بازی فردای ما به شرایط فنی‌مان برمی‌گردد و فردا می‌بینید به چه شرایطی به زمین می‌آییم. به هر حال برای برد باید تمام جوانب را در نظر بگیریم تا به هدف‌مان که برد است دست پیدا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.