فرمانده مرزبانی کشور از شهدا به عنوان الگوی همیشه جاوید حافظان نظم و امنیت نام برد.

شهدا الگوی همیشه جاوید حافظان امنیت هستند

به گزارش قدس آنلاین، سردار احمدعلی گودرزی عصر جمعه در دیدار با خانواده مرزبان شهید زین العابدین زاده در روستای سوره سلماس با بیان اینکه مردم و مسئولان باید همواره قدردان مجاهدت‌های شهدا و صبر و بردباری خانواده معظم آنها باشند، افزود: بدون تردید استقلال و آزادی ما نتیجه پایمردی و جانفشانی‌های شهدای سرافراز بود و مردم و مسئولان کشور باید قدردان مجاهدت شهدا و صبر و بردباری خانواده‌هایشان باشند.

وی با بیان رشادت‌های شهدای نیروی انتظامی و مرزبانی اظهار کرد: یکی از بزرگترین آرمان‌های شهدای عزیز، اعتلای ارزش‌های بلند اسلام و پاسداری از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.

سردار گودرزی افزود: ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید به این آرمان‌ها و اصول پایبند باشیم و راه آن عزیزان را تا رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس ادامه دهیم.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: ایران اسلامی به برکت رشادت‌ها و غیرتمندی غیورمندان نیروهای مسلح بویژه مرزبانان که تحت عنوان مدافعان حرم در خط مقدم تأمین امنیت کشورمان در حال جانفشانی هستند از امنیت کامل برخوردار است.

سروان شهید «شهروز زین العابدین زاده» اهل روستای سوره سلماس در شب لیله القدر در درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی هشتراک سلماس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.