قدس آنلاین:مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: فعالیت‌ها و اقدامات آستان قدس رضوی در حوزه رسانه تاثیرگذار و جامع است.<BR>

تاثیرگذاری و جامعیت رسانه‌ای آستان قدس رضوی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، سید نظام‌الدین موسوی در بازدید از مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی به‌ خبرنگار ما گفت: آستان قدس رضوی تلاش‌کرده در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، اقتصادی، علمی و پ‍‍ژوهشی با تولید نشریاتی مانند روزنامه قدس، هفته‌نامه حرم و ماهنامه زائر و نشریات تخصصی گوناگون نیازهای مخاطبان خود را برطرف کند.
وی در ادامه با اشاره به لزوم گسترش معارف اهل بیت(ع) در جامعه تصریح کرد: کمترین اقدامی که رسانه‌ها در این زمینه می‌توانند انجام دهند، انعکاس اخبار مجموعه آستان قدس رضوی و جلوه‌های عظیم معنوی حرم مطهر امام رضا(ع) است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم میهن اسلامی ما عاشق و ارادتمند خاندان عصمت و طهارت(ع) هستند و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های مختلف نباید از ظرفیت رسانه‌ای فوق‌العاده آستان قدس رضوی غافل باشند.
موسوی در ادامه با توجه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص سبک زندگی اظهار داشت: در فرهنگ اسلامی و ایرانی ما مفاهیمی مانند کمک به همنوع، همیاری و همدلی و دستگیری از محرومان و مستضعفان وجود دارد که در سیره حضرات معصومین به وی‍ژه حضرت رضا(ع) به وفور مشاهده می‌شود.
وی ادامه داد: افزایش طلاق، اعتیاد و جرائم، افسردگی و تنهایی و ناهنجاری‌های اجتماعی ماحصل پیاده‌سازی و کپی‌برداری از فرهنگ غربی است.
مدیرعامل خبرگزاری فارس در پایان اظهار داشت: تعامل رسانه‌های کشور با مجموعه‌های فکری و معنوی از الزامات است و نتایج آن به تمام جامعه برخواهد گشت.
مدیرعامل و 90 نفر از مدیران و سرپرست‌های نمایندگی خبرگزاری فارس در استان‌های کشور در بازدیدی دوساعته با فعالیت‌های گسترده آستان قدس رضوی در حوزه‌های مختلف آشنا شدند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.