مدیران شبکه اجتماعی «توئیتر» در اقدامی همسو با خواسته مقامات رژیم صهیونیستی، حساب کاربری جنبش مقاومت اسلامی را مسدود کردند.

«توئیتر» حساب کاربری جنبش «حماس» را مسدود کرد

به گزارش قدس آنلاین، شبکه اجتماعی توئیتر در اقدامی همسو با خواسته‌ها و سیاست‌های رژیم اشغالگر قدس حساب کاربری رسمی جنبش مقاومت اسلامی حماس را بست.

حماس در واکنش به این اقدام در بیانیه‌ای عنوان کرد: توئیتر بر خاموش کردن صدای فلسطینی‌ها و همسویی کامل با روایت صهیونیستی اصرار دارد.

در این بیانیه آمده است: معیارهای دوگانه شبکه‌های اجتماعی و همسویی آشکار آنها با اشغالگران و مقابله آن با محتواهای فلسطینی، ملت فلسطین را از ادامه استفاده از حق مشروع خود برای مقاومت در برابر رژیم اشغالگر منصرف نخواهد کرد.

شبکه اجتماعی توئیتر در طول سال های گذشته نشان داده است که در مسدود کردن حساب کاربری گروه ها و شخصیت های مقاومت در سراسر منطقه ید طولایی دارد. به عنوان نمونه می توان به اقدام مشابه این شبکه در رابطه با «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اشاره کرد.

این درحالی است که مسدودسازی حساب کاربری شبکه المنار، رسانه نزدیک به گروه مقاومتی حزب الله لبنان نیز از جمله دیگر خدماتی است که پیشتر سران شبکه توئیتر به صهیونیستها ارائه کرده‌اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.