بازی در نیمه دوم هم موقعیت جدی نداشت و به نظر می‌رسید دو تیم به تساوی قانع هستند هرچند استقلال تهاجمی‌تر ظاهر شده بود. شوت دیدنی آمانوف که به تیر دروازه خورد مهم‌ترین صحنه بازی را رقم زد. با این حال بازی با تساوی به پایان رسید تا آبی‌ها قهرمانی بدون شکست‌شان را در حضور پرشور هواداران خود جشن بگیرند.

پایان شیرین با فرهاد

به گزارش قدس آنلاین، دیروز برای هواداران استقلال روز ویژه‌ای بود. تیم‌شان بعد از چند سال دوری از قهرمانی مقتدرانه‌ترین قهرمانی ممکن را به دست آورد و ورزشگاه آزادی هم مملو از تماشاگر شد تا بیش از ۸۰ هزار هوادار از نزدیک شاهد مراسم اهدای جام باشند و خیلی‌هایشان هم پشت در ماندند.

ملی‌پوشان استقلال بعد از رایزنی‌های مختلف اجازه پیدا کردند که در بازی حاضر باشند. خیلی از اعضای تیم که به هر دلیل تا پایان کنار استقلال نبودند هم دیروز به ورزشگاه رفتند؛ از فرزاد مجیدی که به خاطر برخی مسائل انضباطی مورد غضب برادرش قرار گرفت تا مرادمند و یزدانی که در نیمه راه سرباز شدند و برخلاف میل باطنی به ملوان پیوستند. چند هنرمند و پیشکسوتان زیادی هم قرار بود به ورزشگاه بروند که البته  مدت زمان زیادی پشت در مانده بودند و درنهایت با ناراحتی تصمیم به ترک ورزشگاه گرفتند.

حتی فرشید سمیعی، معاون باشگاه هم پشت در مانده بود! جالب اینکه یکی از پیشکسوتان پرسپولیس در آزادی حضور داشت. صحبت از وحید قلیچ است که اخیرا به خاطر پست گرفتن محمد محمدی(که سابقه بازی در استقلال را دارد) در باشگاه پرسپولیس تهدید کرده بود که استقلالی می‌شود و به همین دلیل هم تصمیم گرفت در روز قهرمانی آبی‌ها به آزادی برود. حضور مهدی احمدوند برای خواندن چند ترانه، شعار تماشاگران علیه محمدرضا احمدی گزارشگر بازی، همدردی هواداران با مردم آبادان، شعار علیه سلطانی‌فر، حضور مرادمند با یک تاج طلایی روی سرش و... ازجمله حاشیه‌های این بازی بود ضمن اینکه مسجدسلیمانی‌ها هم مانند آلومینیوم اراک و مس رفسنجان برای آبی‌ها تونل قهرمانی تشکیل دادند.

فرهاد مجیدی که شایعه احتمال خداحافظی‌اش بعد از بازی در ورزشگاه به گوش می‌رسید ترکیب سیدحسین حسینی، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، عارف غلامی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، امیرحسین حسین‌زاده، زبیر نیک‌نفس، کوین یامگا و آرمان رمضانی را برای آخرین بازی فصل انتخاب کرد تا نشان دهد دنبال یک برد دیگر است و نمی‌خواهد فرصت قهرمانی بدون باخت را از دست بدهد. در نیمه اول اتفاق ویژه‌ای رخ نداد و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

شاید ورود یک جیمی جامپ درون زمین که قصد داشت با مجیدی صحبت کند مهم‌ترین صحنه این نیمه بود. با شروع نیمه دوم سبحان خاقانی جانشین یامگا شد. کمی بعد وریا غفوری در میان تشویق هواداران استقلال به زمین رفت و جانشین حردانی شد تا در پایان مسابقه جام قهرمانی را بالای سر ببرد. جالب اینکه حردانی جوان روی دوش مجیدی از کنار زمین به نیمکت منتقل شد. رودی ژستد هم به جای رمضانی به میدان رفت و دقایقی بعد نوبت به ارسلان مطهری رسید که جانشین حسین‌زاده شود. ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی هم زبیر نیک‌نفس جایش را به آمانوف ازبک داد. بازی در نیمه دوم هم موقعیت جدی نداشت و به نظر می‌رسید دو تیم به تساوی قانع هستند هرچند استقلال تهاجمی‌تر ظاهر شده بود. شوت دیدنی آمانوف که به تیر دروازه خورد مهم‌ترین صحنه بازی را رقم زد. با این حال بازی با تساوی به پایان رسید تا آبی‌ها قهرمانی بدون شکست‌شان را در حضور پرشور هواداران خود جشن بگیرند.

منبع: روزنامه فرهیختگان 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.