مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آرای کمیته انضباطی در چند ماه گذشته واقعا تعجب برانگیز بوده است، گزارش ناظر و داور مسابقه تراکتور مقابل پرسپولیس موجود است.

درویش: پرونده دیدار تراکتور با پرسپولیس را به فیفا می‌بریم

به گزارش قدس آنلاین، رضا درویش در مورد رای کمیته انضباطی درباره بازی این تیم برابر تراکتور، اظهار کرد: آرای کمیته انضباطی در چند ماه گذشته واقعا تعجب برانگیز بوده است، زیرا گزارش ناظر و داور این مسابقه موجود است و مردم هم صحنه‌ها را از تلویزیون مشاهده کردند. سوال اول من این است که چرا رای این بازی با ۳ هفته تاخیر اعلام شد؟ ثانیا مگر ما میزبان بودیم که هواداران ما را از بازی خانگی محروم کردند؟ هواداران تراکتور این همه علیه بازیکنان ما فحاشی کرده و سنگ زدند، اما رای را علیه ما صادر کردند. سال گذشته هم چنین اتفاق مشابهی افتاد و در بازی ما با سپاهان هواداران حریف شیشه اتوبوس ما را شکستند و پرسپولیس از بازی خانگی محروم شد. ما با این رویه مجبوریم این پرونده را مستقیما به فیفا ببریم.

تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر روز ۲۹ اردیبهشت به مصاف هم رفتند و این مسابقه تا دقیقه ۷۰ ادامه داشت، اما به درگیری کشیده شدن بازی توسط هواداران تیم تراکتور و پرتاب‌های متوالی سنگ و اشیا به داخل زمین باعث شد تا داور بازی را نیمه تمام اعلام کند. کمیته انضباطی بعد از بررسی این پرونده حکم خود را در این خصوص صادر کرد و رای به ۳ بر صفر شدن بازی به سود پرسپولیس داده است.

کاظم محمودی، سرپرست تیم فوتبال تراکتور در خصوص رای کمیته انضباطی، ابراز کرد: تیم تراکتور از این رای خیلی ناراضی است و قطعا به کمیته استیناف شکایت خواهیم کرد و مطالبات خود را از این طریق پیگیری می‌کنیم و به نتیجه سه بر صفر اعتراض داریم. به نظر من جریمه‌ای که کمیته انضباطی برای بازیکنان پرسپولیس در نظر گرفته خیلی سبک است و حتما باید درمورد این رای تجدیدنظر شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.