شهردار تهران گفت: هفته گذشته مصوبه شورای شهر درباره تشکیل سازمان فناوری های نوین به تأیید فرمانداری تهران رسید و امروز این موضوع را به شورای شهر ابلاغ می کنم.

اساسنامه سازمان فناوری های نوین امروز به شورای شهر ابلاغ می‌شود

علیرضا زاکانی درباره ارسال اساسنامه‌های شهرداری تهران به شورای شهر اظهار کرد: تمامی اساسنامه‌ها به صورت کلی و تخصصی آماده و دسته بندی شده و برای اعضای شورای شهر ارسال شده‌اند.

وی با اشاره به اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین گفت: هفته گذشته مصوبه شورای شهر در این رابطه به تأیید فرمانداری تهران رسید و فرمانداری نیز این تاییدیه را به شهرداری تهران ارسال کرد و بر همین اساس امروز نیز بنده این موضوع را به شورای شهر ابلاغ خواهم کرد.

زاکانی تصریح کرد: همچنین این اساسنامه در هفته جاری تقدیم شورای شهر می‌شود.

شهردار تهران با اشاره به دیگر اساسنامه‌ها گفت: تمامی اساسنامه‌ها نیازمند بازبینی بودند و پس از انجام این امر به شورای شهر ارسال شدند.

لازم به ذکر است، سی‌ام فروردین ماه سال جاری بود که تشکیل سازمان فناوری در شهرداری تهران به شورای شهر رسید و قرار بر این شد تا کلیات این سازمان ظرف مدت یک ماه به شورای شهر ارسال شود.

پس از گذشت یک ماه و نیم از تصویب سازمان فناوری و الزام شهرداری تهران به ارسال کلیات لایحه به شورای شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران از ابلاغ اساسنامه این سازمان خبر داد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.