۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
کد خبر: 804643

رئیس مشترک حزب مردم پاکستان با اظهار اینکه به توصیه‌های آن‌ها گوش داده نمی‌شود، افزود که حزب او با پیروزی در انتخابات آینده هسته مرکزی دولت آینده را تشکیل خواهد داد.

اختلاف در دولت ائتلافی نوپای پاکستان

به گزارش قدس آنلاین، «آصف علی زرداری» رئیس مشترک حزب مردم پاکستان در اظهاراتی که حاکی از اختلاف در دولت نوپای ائتلافی این کشور دارد، گفت که اگرچه حزب او سهم بزرگی در دولت ائتلافی پاکستان دارد اما «آن‌‍‌ها (حزب حاکم) تنها زمانی به ما گوش می‌دهند که به ما نیاز داشته باشند».

وی با اظهار اینکه حزب مردم حضور سیاسی خود را برای «نجات» کشور «تضعیف» کرده است، افزود: حزب مردم در مرکز دولت بعدی قرار خواهد داشت، قول می‌دهم اگر فرصتی برای بازگشت به قدرت پیدا کنم، پاکستان را ۱۱۰ درجه تغییر خواهم داد، حزب مردم پاکستان توانایی کمک به کشور برای حل همه چالش‌ها را دارد.

به گزارش «داون نیوز»، رئیس جمهور سابق پاکستان با اشاره به اینکه حزب مردم بخشی از دولت ائتلافی ۹ حزبی به رهبری مسلم لیگ شاخه نواز در پنجاب و مرکز است، افزود: ما حزب خود را در پنجاب تقویت خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که سهم عادلانه خود را در استان به دست خواهیم آورد.

پیش از این نیز اعضای حزب مردم در پنجاب شکایت کرده بودند که «حمزه شهباز» پسر نخست وزیر پاکستان  تمایلی به دادن «سهم توافق شده» به قانونگذاران خود در این استان ندارد.

در حال حاضر حزب مردم پاکستان دارای هفت کرسی در مجلس پنجاب است، اما بر اساس گزارش‌ها، شریف به آن‌ها قول چهار وزارتخانه و دو مشاور داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.