مدیر کل پست خراسان رضوی گفت: با وجود توقف همه گیری کرونا و محدودیتهای ناشی از آن، خرید اینترنتی و ترافیک مرسولات پستی همچنان روند افزایشی در استان دارد.

تداوم خریدهای اینترنتی در خراسان رضوی با وجود توقف کرونا

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا شفیعی افزود: روند افزایش ترافیک مرسولات پستی سنتی به طور طبیعی از سنوات گذشته رو به کاهش بوده و با توجه به نیاز جامعه به خدمات به روزتر و تقاضای ناشی از عدم جا به جایی برای دریافت خدمات، به یک راهبرد مثبت و مداوم اجتماعی تبدیل شده که در حوزه خدمات پستی نیز تسری یافته است.

وی اضافه کرد: تغییر نوع خدمت پستی از سنتی به مدرن نیاز طبیعی و جاری جامعه است و کرونا نیز با الزاماتی که برای فاصله گیری اجتماعی ایجاد کرد به این تغییر رویکرد سرعت داد.

مدیر کل پست خراسان رضوی گفت: به طور خاص در حوزه خرید اینترنتی شاهد افزایش مرسولات مبتنی بر دیجیتالیزه کردن خدمات هستیم که منجر به افزایش افزون بر ۳۴ درصدی رشد طی دوماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است که دلیل آن رویکرد عمومی جامعه به دریافت این نوع خدمات است.

شفیعی افزود: ترافیک خرید و فروش اینترنتی طی ۲ ماهه نخست سال جاری در خراسان رضوی ۱۰۸ هزار و ۳۹۷ مرسوله بوده که این رقم در مدت مشابه  سال گذشته ۲۴ هزار و ۹۶۸ مرسوله بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.