فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری عاملان تولید و باز نشر چند فیلم در فضای مجازی که در آن قدرت نمایی ودرگیری به نمایش گذاشته می شود، خبر داد.

عاملان مرودشتی قدرت نمایی در فضای مجازی دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ فرشید زینلی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی انتشار کلیپ‌های قدرت نمایی و درگیری بین چندین دختر نوجوان در فضای مجازی، شناسایی عاملان قدرت نمایی و ترویج خشونت و درگیری در نقاط مختلف شهرستان، در فضای مجازی که بازتاب منفی و تحریک نوجوانان به خشونت را به همراه داشته است، در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با دستور مقام قضائی، اقدامات فنی توسط کارشناسان سایبری صورت پذیرفته و این افراد که با نام مستعار در فضای مجازی فعالیت داشتند، شناسایی و تعداد ۴ نفر از عوامل تهیه و انتشار کلیپ‌ها، احضار و با پرونده قضائی روانه دادسرا شدند.

وی ادامه داد: صفحات مجرمانه که کلیپ در آن تهیه و منتشر شده بود با دستور مقام قضائی توسط کارشناسان پلیس فتا از دسترس ادمین و مدیران صفحات خارج شد.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه پلیس با هرگونه هنجارشکنی و رفتار خارج از عرف قاطعانه برخورد می‌کند، گفت: شهرستان مرودشت جای اینگونه اقدام‌ها و رفتارهای خلاف عرف نیست و با خاطیان برابر قانون رفتار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.