سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در هر سینمای این استان یک نوبت رایگان برای نمایش فیلم‌های سینمایی «بدون قرار قبلی» و «هناس» در روز سه‌شنبه، ۲۱ تیرماه فراهم شده است و سایر سیانس‌ها رایگان نیست.

۲ فیلم‌ در سینماهای خراسان رضوی یک نوبت رایگان نمایش داده می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، رضا هژبر کلالی افزود: این اقدام با توجه به توئیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی مبنی بر نمایش رایگان فیلم‌های سینمایی «بدون قرار قبلی» و «هناس» در روز سه‌شنبه همزمان با روز عفاف و حجاب در سالروز حمله به مسجد گوهرشاد برای بانوان به همراه خانواده‌هایشان در روزهای آغازین دهه ولایت و امامت انجام شده است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت‌های "سمفا و سینما تیکت"و سایر سامانه‌های فروش بلیط سینما از هم اکنون بلیط خود را به ثبت برسانند. سیانس‌های مختص به این طرح، با درج بهای بلیت صفر ریال مشخص هستند.

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اعلام کرد: با توجه به نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نوبت رایگان ویژه بانوان و خانواده هایشان در نظر گرفته شده است، بنابراین این نوبت فقط مختص به بانوان نیست.

او گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها شاهد استقبال پرشور بانوان و خانواده های آنها هستیم و هم اکنون نیز افراد بسیاری با توجه به سیانس‌های متغییر نمایش این فیلم ها، متناسب با سلیقه زمانی خود اقدام به دریافت بلیط کرده‌اند.

کلالی با اشاره به اینکه تدابیر بهداشتی هم‌اکنون در سینماها، از جمله ضدعفونی کردن و استفاده از اقلام بهداشتی رعایت می شود و در هیچ مقطعی بعد از شیوع کرونا جمع آوری نشده است، افزود: بر همین اساس از تماشاگران خواسته می‌شود نسبت به الزام استفاده از ماسک دقت بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: در صورت تغییر وضعیت رنگ‌بندی کرونایی و نیاز به تغییر ظرفیت نمایش در سینماها، مسوولان ملزم به رعایت قوانین هستند.

محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیت خود نوشت: «همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت و همچنین سالروز مقاومت غرور آفرین مردمان سرزمینم در پاسداشت هویت ایرانی اسلامی در مسجد گوهرشاد، تماشای دو فیلم بدون قرار قبلی و هناس برای تمامی بانوان کشور به همراه خانواده عزیزشان روز  ۲۱ تیرماه در کلیه سینماهای کشور رایگان خواهد بود.»

فیلم‌های سینمایی «هناس» برگرفته از زندگی همسر شهید هسته‌ای داریوش رضایی‌نژاد و «بدون قرار قبلی»   با پرداختن به «هویت ایرانی، اسلامی» این روزها در سینماهای کشور به نمایش درآمده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.