کادرفنی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تقویت شد.

بهترین مدافع آسیا در سال ۲۰۱۰، مربی فجر سپاسی شد

به گزارش قدس آنلاین، دومین بازیکن ۲۰۱۰ و برترین مدافع آسیا در این سال که همراه تیم ذوب آهن به مقام نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیا رسید به عنوان کمک مربی، به کادر فنی فجرشهید سپاسی پیوست.‌

فرشید طالبی بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه‌های فجرسپاسی، ذوب آهن، سپاهان و تراکتور که با ۴ تیم قهرمانی را تجربه کرده و سابقه بازیکن اخلاق سال ایران را نیز در کارنامه دارد، به عنوان مربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی معرفی شد.

طالبی در این خصوص اظهار کرد: خیلی خوشحالم بعد از تقریبا ۱۸ سال توانستم به خانه خودم و زیر پرچم حاج مجید سپاسی و تیم فجر که خیلی روزهای خوشایندی را داشتیم، برگردم. امیدوارم در سال جدید با حمایت تمام مردم استان به خصوص مردم خوب شیراز و هواداران فجرسپاسی، با نگاه حرفه‌ای مدیریت باشگاه و مدیرعامل و هیات مدیره، بتوانیم نام حاج مجید سپاسی را در فوتیال ایران و حتی آسیا زنده کنیم و به گذشته برگردیم. 

وی افزود: با نگرشی که در مدیریت این باشگاه و کادرفنی تیم، دوست عزیزم مهدی رجب زاده و تمام بازیکنان می‌بینیم، از این موفقیت بسیار خوشحالم. مطمئنم با همدلی، تلاش شبانه روزی و همت بلند، با دیدگاه بزرگی که داریم می‌توانیم به اهداف خیلی بزرگ برسیم. از همه‌ مردم و هواداران شیرازی خواهش می‌کنم، از امروز مثل همیشه در سرما و گرما کنار ما باشند و با حمایت‌های شبانه روزیشان، به ما انرژی بدهند تا بتوانیم کارنامه خیلی خوبی را برای شیراز و اعتلای نام شهید رقم بزنیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.