امام جمعه بردسکن از عدم حضور وزیر ورزش در یازدهمین همایش بزرگ پهلوانی کشور در بردسکن گلایه کرد.

 گلایه امام جمعه بردسکن از وزیر ورزش

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه بردسکن در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با ابراز گلایه ورزش دوستان  از عدم حضور وزیر ورزش وجوانان در این شهرستان گفت: منکر  برنامه های مختلف یک وزیر نیستیم  اما برای حضور در بردسکن می توانستند یکی از معاونت های این وزارتخانه را اعزام کنند.

وی برگزاری یازدهمین همایش زورخانه های و پهلوانی کشور که هر ساله در بزرگترین گود روباز بردسکن برگزار می شود را یک مزیت و افتخار برای شهرستان ذکر کرد و متذکر شد: از آنجا که وزیر ورزش توسط نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی وفرمانداری شهرستان دعوت  شده بودند و قول حضور نیز داده بودند، نیامدن وی به شهرستان موجی از گلایه ورزشکاران و مردم این شهرستان را در پی داشت.

امام جمعه بردسکن افزود: در همایش  زورخانه ای بیش از ۶۰۰۰نفر از مردم علاقمند ساعت ها پای این برنامه معنوی نشستند و این نشان دهنده میزبانی خوب مردم بردسکن است.

حجت الاسلام والمسلمین امینی دستاورد برگزاری این برنامه ها را همدلی و صفا و صمیت برشمرد و اظهار کرد: حضور ۵۰۰ ورزشکار از ۲۵ استان در بردسکن  از لحاظ  گردشگری ورزشی  مثمر ثمر است اما می طلبد مدیران کشوری و تراز اول استان نیز در اجرای این برنامه کمک و یاری رسان باشند ودستاورد سفرهای آنان کمک و توجه به مسائل ومشکلات شهرستان در حوزه مربوطه باشد.

گزارشات مردمی را شخصا پیگیری می کنم

علی دهقان زاده فرماندار بردسکن نیز در خطبه های پیش از نماز جمعه بردسکن با بیان اینکه مردم گزارشات خود را در سطوح مختلف کاری از دستگاههای اداری و یا مشکلات شهرستان به فرمانداری اعلام کنند، اظهار کرد: گزارشات مردم در مورد مسائل شهرستان را شخصا پیگیری می کنم.

وی افزود: میز خدمت هر هفته در جوار مصلای نماز جمعه شهرستان تشکیل می شود و مدیران دستگاه های اجرایی موظف به پاسخگویی وحتی المکان حل مشکل مراجعین هستند.

دهقان زاده همچنین به تغییر و تحول دو دستگاه اداری در شهرستان اشاره کرد و گفت: با هیچ مسئولی عقد اخوت نبسته ایم لذا مدیران جدید که منصوب می شوند با آنان برای خدمت رسانی و کار جهادی به توافق رسیده ایم.

مشکل زمین ساخت درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن حل شد

همچنین رئیس شورای اداری بردسکن در خصوص حل مشکل زمین درمانگاه شهرستان گفت: از آنجا که زمین درمانگاه تامین اجتماعی کاربری ورزشی داشت واداره ورزش در طول سه سال گذشته  از فعالیت بر روی این زمین خودداری کرده بود، با توافق بعمل آمده با مدیر کل ورزش استان مقرر شد زمین مذکور از خلعیت ورزش وجوانان  خارج و به تامین اجتماعی واگذار گردد.

 وی اظهار امیدواری کرد، طی سه ماه آینده پس از تغییر و تحول اسناد  زمین شاهد شروع بکار عملیات ساختمانی درمانگاه  باشیم.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.