کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از امروز دمای هوا در استان به صورت نامحسوس و تدریجی کاهش می‌یابد.

دمای هوا در خراسان رضوی به صورت تدریجی کاهش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، آذر رضایی‌پور اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از امروز دمای هوا در استان خراسان رضوی به صورت نامحسوس و تدریجی کاهش می‌یابد و پیش بینی می‌شود این کاهش دما تا اواسط هفته جاری ادامه یابد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: همچنین انتظار می‌رود دمای هوای شهرستان مشهد روز سه شنبه هفته جاری به حدود ۳۶ درجه سلسیوس برسد که در این دما نیز همچنان گرما محسوس است و از چهارشنبه حدود ۲ درجه دمای هوا افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا اواخر هفته جاری همچنان آسمان خراسان رضوی صاف با هوایی گرم باشد و همچنین تغییر در شدت و سرعت وزش باد به ویژه در نیمه جنوبی و نوار شرقی از جمله رویدادهای مهم جوی است که انتظار داریم در استان خراسان رضوی اتفاق بیفتد.

رضایی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۴ تا ۴۱ درجه سلسیوس در نوسان بود و بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۳۹ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به ۲۳ درجه سلسیوس می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.