این روزها اخبار متعدد از عملیات‌های امنیتی گسترده نیروهای جان بر کف امنیتی در نقاط مختلف کشور حاکی از عزم راسخ این نهادها برای حفاظت از کیان ایران اسلامی است.

وزارت اطلاعات بر مدار اقدام و عمل

در همین راستا، روز گذشته و با تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدام‌های اطلاعاتی گسترده‌ سربازان گمنام امام زمان(عج)، شبکه‌ بزرگ و سازمان یافته‌ جعل و فساد اقتصادی شناسایی و تمامی اعضای آن دستگیر شدند. بنا بر اعلام وزارت اطلاعات این باند ۱۳۹نفره طی سال‌های اخیر در استان‌های تهران و البرز با سوءاستفاده از مدارک هویتی افراد بی‌خانمان و از راه جعل اسناد، اقدام به ثبت شرکت‌های صوری می‌کردند و در مرحله‌ بعدی نیز با جعل مهرهای مورد نیاز، اقدام به تأسیس ۲۶۷ شرکت کاغذی کرده بودند.
 تبهکاران مذکور سپس با سوءاستفاده از کارت‌های بازرگانی و فروش فاکتورهای صوری به برخی مؤدیان، درآمدهای نامشروع خود را پنهان می‌کردند. متهمان مورد بحث با عنایت‌های الهی و پیگیری‌های هوشمندانه شناسایی و بازداشت شدند و پس از تکمیل مستندات، در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند. 
وزارت اطلاعات اعلام کرده است: در رهگیری فعالیت باندهای مشابه احتمالی و در شناسایی و برخورد با چنین باندهایی از پای نخواهد نشست و برخورد قاطع خواهد کرد. به گزارش ایرنا، در یکم مرداد ماه نیز وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی از انهدام شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی و عناصر عملیاتی آن خبر داده‌ است.
 بر اساس این خبر، اعضای این شبکه که از طریق یکی از کشورهای همسایه با عوامل سازمان جاسوسی - تروریستی موساد در ارتباط بوده و از اقلیم کردستان وارد کشور شده بودند، با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزاتِ عملیاتی و ارتباطی و قوی‌ترین مواد انفجاری، قصد انجام اقدام‌های خرابکارانه و عملیات تروریستی بی‌سابقه‌ای در برخی نقاط حساس و اهدافِ از پیش تعیین شده داشتند که با عنایات الهی و عملیات چندمرحله‌ای و پیشدستانه مجاهدان گمنام ایران اسلامی جملگیِ آن‌ها به دام افتاده و تسلیحات، مواد انفجاری و تجهیزات فنی و ارتباطی آن‌ها نیز به طور کامل کشف و ضبط شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.