تیم ایروبیک دختران استان خراسان رضوی قهرمان مسابقات کشوری در رشته ایروبیک فیتنس و ایروبیک اسپورت شدند.

دختران مشهدی بر قله قهرمانی ایروبیک کشور ایستادند

به گزارش قدس آنلاین، اعظم برادران رئیس کمیته ایروبیک استان خراسان رضوی گفت:این مسابقات در رده نونهالان تا بزرگسالان برگزار شد که اعزام از مشهد بصورت انفرادی و تیمی بود.

او افزود:یکی از تیم های دختران مشهدی در رشته ایروبیک فیتنس مقام طلا،در رشته ایروبیک اسپورت تیم های سه نفره و دونفره مقام طلا و نقره،نونهالان مقام اول و در بخش انفرادی دو طلا و دو نقره نیز از آن استان خراسان رضوی شد.

برادران بیان کرد:با بررسی های صورت گرفته،استان خراسان رضوی در جمع مقام ها ‌و مدال ها توانست جایگاه دوم کشوری را از آن خود کند و نتیجه مثمرثمری را در موفقیت این رشته داشته است.

مسئول کمیته تیم ایروبیک استان خراسان رضوی ادامه داد:این مسابقات در قالب ۱۳ تیم ایروبیک فیتنس و ایروبیک اسپورت ۷ تیم سه نفره و دو نفره برگزار شده بود که با توجه به محدودیت های کرونا از سالیان قبل تا کنون ما رقابت سختی را پیش بینی کرده بودیم اما با کمک ‌همراهی خانواده ها ‌و مسئولان هیئت همگانی خراسان رضوی حائز رتبه های کشوری شدیم.

 برادران در پایان نیز گفت:در مسابقات آنلاین ایروبیک اسپورت جهانی در بین ۱۲ کشور شرکت کننده ۳ مقام کشوری را مشهدی ها حائز شدند.

هنگامه هادیانی،ستوده مهبود،حنانه یاقوتی،ربابه دماوندی،مریم تنوری و زهرا رودابه اعضای تیم ایروبیک فیتنس خراسان در این مسابقات بودند.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.