سرپرست تیم استقلال آمادگی این تیم را به رخ کشیده و بر این باور است که برای مدعی اول قهرمانی در لیگ آتی، نباید ترتیب مسابقات اهمیتی داشته باشد.طاهری حتی مدعی است استقلال برای بازی در هفته اول مقابل پرسپولیس هم آماده است.

کمک داور ویدئویی به سود همه تیم‌هاست

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست تیم استقلال آمادگی این تیم را به رخ کشیده و بر این باور است که برای مدعی اول قهرمانی در لیگ آتی، نباید ترتیب مسابقات اهمیتی داشته باشد.طاهری حتی مدعی است استقلال برای بازی در هفته اول مقابل پرسپولیس هم آماده است.

استقلال با سپاهان در هفته اول باید بازی کند.

به نظرمن قرعه‌کشی اهمیت زیادی ندارد و نباید روی آن متمرکز بود. فصل قبل هم تحلیل‌های متفاوتی درباره برنامه بازی‌های استقلال می‌شد. برخی می‌گفتند قرعه دشوار است. برای مثال می‌گفتند ۶ بازی هفته پایانی استقلال سخت است؛ اما دیدید که ما بهترین نتایج را در همان ۶ بازی پایانی گرفتیم. تیمی که برنامه داشته باشد بدون شک به سمت قهرمانی حرکت می‌کند.

بنابراین خیلی به استقلال لیگ بیست و دوم امیدوارید.

من همیشه به استقلال امیدوارم و اعتقاد دارم تیمی که درپی قهرمانی است همیشه قابل احترام است.

هفته‌ای که قرار است با پرسپولیس بازی کنید هم مشخص شده است.

همیشه درحد فاصل هفته هشتم تا دوازدهم دربی برگزار شده است. به هرحال سازمان لیگ هم دوست دارد بازی مهم سال در چنین هفته‌هایی انجام شود. ما اگر قرار بود هفته اول با پرسپولیس بازی کنیم، برای این دیدار هم آماده‌ایم.

صحبت از نصب کمک داور ویدئویی در فوتبال ایران است.

ورود چنین فناوری‌هایی به سود فوتبال ماست و باید در مسیری قرار بگیریم که فوتبال ‌ما هر روز رشد کند. ما فصل قبل در داوری با مشکلاتی مواجه شدیم که اگر وی‌ای آر وجود داشت تنش‌ها کمتر می‌شد و ما در برخی بازی‌ها به حقمان می‌رسیدیم. البته این فقط استقلال نیست که از ورود کمک داور ویدئویی سود می‌برد، کل فوتبال ایران از این موضوع منتفع می‌شوند و حق به حقدار می‌رسد. امیدوارم هرچه زودتر فراهم شود.

خبرنگار: حمیدرضاعرب

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.