یکی از ماموران سابق سازمان جاسوسی رژیم مصهیونیستی اعلام کرد که به زودی جنگ بزرگی در عرصه داخلی این رژیم رخ خواهد داد.

دچار جنگ داخلی بی سابقه‌ای می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، یکی از افسران ارشد سابق شاباک(سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) در یک مصاحبه رادیویی در شبکه ۱۰۳ اف ام اعلام کرد که حماس طی نبرد ۱۲ روزه شمشیر قدس، بارها اراضی اشغالی را هدف حملات خود قرار داد.

به گزارش نشریه معاریو، این مقام امنیتی گفت: «شدت انفجار داخلی واقعا ناگهانی بود و شاباک غافلگیر شده و در مورد آن اخطار قبلی نداده بود. بر اساس گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شدند،  باید این نبرد را «شکست اسرائیل در همه سیستم‌هایش» عنوان کرد.

این مقام پیشین رژیم صهیونیستی که نامش فاش نشد در پاسخ به این سوال که آیا رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک دچار جنگ داخلی خواهد شد یا خیر، با لحنی بدبینانه گفت: «مطمئناً ما جنگ دیگری خواهیم داشت. مبارزات بعدی یا جنگ، حوادثی است که در عرصه داخلی رخ خواهد داد، اما اینکه تا چه حد ویران کننده خواهد بود دقیق نمی‌دانم. قطعا جنگ داخلی بی سابقه‌ای خواهد بود؛ و به نظرم دولت برای مقابله با این نبرد داخلی آماده نیست.»

چندی پیش نیز «لیئور تسوکرمن» یکی از مقامات ارشد این سازمان در مقاله‌ای که در روزنامه «معاریو» منتشر شد، نوشت: تهدید وجودی علیه اسرائیل از داخل ناشی می‌شود و علت آن این است که در سال‌های طولانی، اسرائیل فاقد رهبری شجاع است.

این در حالی است که کابینه رژیم صهیونیستی دچار ناآرامی و نابسامانی شده و برای پنجمین بار در چهار سال گذشته انتخابات پارلمانی برگزار شده است. حالا در داخل سرزمین‌های اشغالی کابینه نفتالی بنت پس از یک شکست بزرگ سیاسی و رسیدن به بن بستی تقریباً بی سابقه جای خود را با یائیر لاپید، وزیر خارجه فعلی عوض کرد. خیلی‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی این حرکت را مضحک و به نوعی خودکشی سیاسی در ساختار اسرائیل توصیف کرده اند، توافقی که به احتمال زیاد عملی می‌شود و شاید اوضاع را در اراضی اشغالی و در میان احزاب سیاسی آن بیش از پیش سخت‌تر و کلاف سر در گم رژیم صهیونیستی را پیچیده‌تر از قبل کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.