مسوول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۰ شناگر که در یکی از استخرهای مشهد، دچار مسمومیت احتمالی با گاز کلر شدند روز شنبه با حالی مساعد از بیمارستان های مشهد مرخص شدند.

۲۰ شناگر دچار مسمومیت در مشهد از بیمارستان مرخص شدند

به گزارش قدس آنلاین محمد علیشاهی افزود: برای امداد رسانی به این شناگران در استخری واقع در قاسم آباد مشهد که حوالی ساعت ۲۰ دیشب دچار مسمومیت شدند، پنج دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی خاطر نشان کرد: حال عمومی تمامی افراد دچار مسمومیت احتمالی با گاز کلر توسط اورژانس ۱۱۵ برای بررسی بیشتر پزشکی به بیمارستان‌های ناظران، شریعتی و رضوی منتقل شدند که پس از انجام آزمایشات و معاینات پزشکی تمامی آنان مرخص شدند.
مسوول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: علت دقیق این حادثه توسط تیم بهداشت محیط مرکز بهداشت و آتش‌نشانی مشهد در دست بررسی است.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۰ پایگاه عملیاتی شامل ۹۸ پایگاه شهری، ۶۲  پایگاه جاده ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن  ۱۶ شهرستان زیر پوشش این دانشگاه به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.