رئیس جهاد کشاورزی صالح‌آباد از کشاورزان این شهرستان خواست تا در اسرع وقت درخصوص ایمن‌سازی استخرهای خود به شرح ذیل اقدام کنند.

هشدار ایمنی به استخرهای کشاورزی در صالح‌آباد

در پی اتفاق‌های اخیر در استان و شهرستان و غرق شدن ۱۰ نفر از همشهریان و هموطنان عزیزمان در یکی دو هفته اخیر در استخرهای ذخیره آب کشاورزی به ویژه استخرهای با پوشش ژئوممبران، رئیس جهاد کشاورزی صالح‌آباد از کشاورزان این شهرستان خواست تا در اسرع وقت درخصوص ایمن‌سازی استخرهای خود به شرح ذیل اقدام کنند درغیر این صورت عواقب ناشی از اقدام نکردن به موقع، متوجه مالکان استخر خواهد بود.

علیرضا آرمین افزود: فنس‌کشی اطراف استخر به طوری که پایین فنس داخل بتن باشد و نفوذ به داخل استخر را غیرممکن کند، اجرای سیم خاردار غیرقابل نفوذ در بالای فنس، تعبیه حداقل چهار طناب در چهار گوشه استخر و وجود تیوپ در داخل استخر از اقدام‌های مهمی است که باید مالکان اجرا کنند.
وی ضمن اظهار تأسف از داغدار شدن برخی خانواده‌ها به‌خاطر سهل‌انگاری و غفلت که منجر به از دست دادن جوان و فرزندشان شده است، خاطرنشان کرد: تابلوهای خطر مرگ و شنا اکیداً ممنوع در چهار گوشه استخر نصب شود و قرار دادن جلیقه نجات در محل هم از سایر نکاتی است که در صورت بروز هر گونه اتفاق و حادثه ناخواسته و ناگوار، برای رفع مشکل، اقدام سریع صورت گیرد.

خبرنگار: ابوالحسن صاحبی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.