سردار آزمون مهاجم ۲۲ میلیون یورویی فوتبال ایران فصل جدید را با لورکوزن خوب شروع نکرده است و در چهار بازی در بوندسلیگا و یک بازی در جام حذفی موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده است.

وضعیت نگران‌کننده مهاجمان تیم ملی!

به گزارش قدس آنلاین، فصل جدید رقابت‌های باشگاهی در فوتبال اروپا تقریبا یک ماه است که شروع شده است. این فصل برای تمام بازیکنانی که در جام جهانی حضور دارند اهمیت زیادی دارد، چراکه باید خودشان را نشان دهند تا بتوانند در جام جهانی که اواخر آبان ماه برگزار می شود حضور داشته باشند.

با این حال مهاجمان ایرانی غیر از طارمی تاکنون شروع خوبی در جام جهانی نداشتند و این موضوع به یکی از نگرانی های تیم ملی در آستانه جام جهانی تبدیل شده است.

سردار آزمون مهاجم ۲۲ میلیون یورویی فوتبال ایران فصل جدید را با لورکوزن خوب شروع نکرده است و در چهار بازی در بوندسلیگا و یک بازی در جام حذفی موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده است.

آزمون که از زمان حضور در لورکوزن تنها یک گل برای این تیم به ثمر رسانده است، در دیدار این هفته از دقیقه ۸۳ به زمین بازی آمد. لورکوزن نیز بعد از حذف از جام حذفی در بوندسلیگا یک برد و سه باخت دارد. کریم انصاری‌فرد هم گویا آینده‌ای در تیم آ.ا.ک آتن یونان ندارد و سران این تیم به بازیکن ایرانی خود گفتند که باید به دنبال تیم دیگری باشد.

بازیکن ایرانی که امیدوار به حضور در سومین جام جهانی خود است، باید به‌زودی تیم جدید خود را معرفی کند. با این شرایط باید دید اسکوچیچ برای اردوی تیم ملی فوتبال ایران در مهر و بازی برابر سنگال و اروگوئه انصاری فرد را به تیم ملی دعوت می کند یا خیر.

وضعیت کاوه رضایی هم برای فصل پیش رو نامشخص است. او با شارلوا قرارداد دارد ولی با گرفتن مجوز از باشگاه بلژیکی در تمرینات استقلال حضور داشت. پر بودن فهرست نفرات استقلال ممکن است باعث شود تا او راهی تیم دیگری شود. رضایی مدتی است از فوتبال دور بوده و حالا شایعه پیوستن او به پرسپولیس شنیده می شود و باید دید او تا قبل از جام جهانی چه تصمیمی می‌گیرد.

اللهیار صیادمنش هم که می توانست پدیده ایران در قطر باشد به دلیل مصدومیت احتمالا جام جهانی را از دست بدهد. در این بین هر چند که مهدی قایدی شروع خوبی در بازگشت به استقلال داشته؛ اما بازی دادن به بازیکنی با خصوصیات قایدی در مقابل مدافعان تنومند انگلیس، ولز و آمریکا تقریبا بعید است.

تنها امیدواری فوتبال ایران در خط حمله در شرایط فعلی مهدی طارمی است که توانسته است در سه بازی لیگ پرتغال دو بار گلزنی کند و در سوپر جام نیز دو گل به ثمر برساند تا با چهار گل زده در چهار بازی شرایط خوبی داشته باشد.

منبع: خراسان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.