شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی "گلدمن ساکس" ضمن پیش‌بینی افول بیشتر رشد اقتصادی انگلیس اعلام کرد که این کشور در سه ماهه چهارم سال‌جاری میلادی وارد رکود می‌شود.

پیش‌بینی کاهش رشد اقتصادی انگلیس/ رکود حتمی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری رویترز، کارشناسان شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی "گلدمن ساکس" پیش‌بینی‌های قبلی در خصوص رشد اقتصادی انگلیس را رد و اعلام کرد این شاخص خیلی بیشتر از آنچه که پیش از این اعلام شده، کاهش می یابد.

اقتصاددانان این شرکت مالی همچنین با اشاره به تاثیر تورم فزاینده بر درآمد خانوارها، اعلام کرده اند که رکود در این کشور اواخر سال جاری میلادی آغاز می شود.

اقتصاددانان این شرکت ضمن تاکید بر آغاز رکود در انگلیس همزمان با سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲، پیش بینی کرده اند که اقتصاد این کشور اروپایی در سال ۲۰۲۳ نیز ۰.۶ درصد کوچکتر می شود.

پیش بینی کاهش رشد اقتصادی انگلیس در حالی است که روز جمعه مسئولان این کشور اعلام کردند که قبوض انرژی بریتانیا از ماه اکتبر (مهرماه) ۸۰ درصد افزایش می یابد و به طور متوسط به سه هزار و ۵۴۹ پوند (چهار هزار و ۱۸۸ دلار) در سال می رسد که به گفته کارشناسان جدیدترین نمونه از بحران معیشت در این کشور عنوان شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.