مدیر شبکه رادیویی اربعین گفت: با توجه به تحولات و التهابات سیاسی این روزهای کشور عراق، در تلاشیم تا آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با پیاده روی اربعین را در هماهنگی با ستاد مرکزی اربعین به اطلاع مخاطبان برسانیم.

 ارتباط‌ زنده‌ رادیو اربعین درباره تحولات عراق برقرار است

به گزارش قدس آنلاین، شبکه رادیویی اربعین از ابتدای ماه صفر تا پایان این ماه به صورت زنده به پوشش اخبار، اطلاعات و رویدادهای روزانه مرتبط با این ماه به خصوص پیاده روی اربعین می‌پردازد.

جواد تشکری مدیر شبکه رادیویی اربعین، ضمن اشاره به پوشش لحظه‌ای تحولات و رویدادهای کشور عراق گفت: در شبکه رادیویی اربعین، امسال هم همچون سال گذشته سعی داریم علاوه بر انعکاس اخبار و اطلاعات راه پیمایی اربعین و شور و شیدایی زائران حسینی، بحث شعور و تبیین معارف حسینی و عاشورایی را نیز در کنار بحث اطلاع رسانی دنبال کنیم.

آخرین اخبار و تحولات کشور عراق در رادیو اربعین

وی ادامه داد: با توجه به تحولات و التهابات سیاسی این روزهای کشور عراق، در تلاشیم تا آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با پیاده روی اربعین را در هماهنگی با ستاد مرکزی اربعین به اطلاع مخاطبان برسانیم. با توجه به ارتباطات موجود با سفارت ایران در عراق و ستاد مرکزی اربعین، از شب گذشته اولین منبع اعلام کننده در خصوص بسته شدن مرزهای کشور رادیو اربعین بود.

تشکری افزود: در تلاشیم ارتباطات خود را در راستای اطلاع رسانی سریع و لحظه‌ای تحولات کشور عراق بیشتر و گسترده‌تر کنیم. در حال حاضر ارتباط ما با استانداران استان‌های غربی کشور نظیر ایلام، خوزستان و آذربایجان غربی به صورت مستمر برقرار است.

مدیر شبکه رادیویی اربعین در پایان یادآور شد: خبرنگار واحد مرکزی خبر در بغداد (جلال خالدی) نیز به به طور کامل با مجموعه رادیو اربعین در ارتباط است و سعی می‌کنیم در طول روز ارتباط‌های زنده‌ای با ایشان برقرار کنیم. این اطلاع رسانی به طور مستمر با تمامی دستگاه‌های مرتبط در بحث پیاده روی اربعین و انتقال زائران برقرار خواهد بود.

گفتنی است شبکه رادیویی اربعین از طریق طول موج ۹۵/۵مگاهرتز ردیف اف ام، نرم افزار کاربردی تلفن همراه رادیو قابل دریافت از سایت www.iranseda.ir و همچنین گیرنده‌های دیجیتال (رادیو نما) در دسترس قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.