رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صالح‌آباد گفت: یکی از اصولی‌ترین و شایسته‌ترین اقدام‌های این نهاد تهیه سرپناه امن برای خانواده‌های نیازمند است.

بهره‌برداری از ۱۳۷واحد مسکونی مددجویان در روستاهای صالح‌آباد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صالح‌آباد گفت: یکی از اصولی‌ترین و شایسته‌ترین اقدام‌های این نهاد تهیه سرپناه امن برای خانواده‌های نیازمند است و در این زمینه همزمان با هفته دولت تعداد ۱۳۷واحد مسکونی در ۲۹ روستای شهرستان با اعتباری افزون بر ۱۲میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که از این میزان مبلغ ۴میلیارد تومان کمک بلاعوض کمیته امداد و ۸میلیارد تومان تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی است.

رضا جانبی افزود: از دیگر فعالیت‌های ویژه این نهاد شرکت در طرح‌های اشتغال‌زایی است که در این راستا در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳۴میلیارد تومان تسهیلات برای این نهاد تخصیص یافته و در پنج ماه ابتدای سال ۹میلیارد تومان جذب شد که در این خصوص رتبه دوم استانی را شهرستان صالح‌آباد به خود اختصاص داده است.
وی خاطرنشان کرد: مبلغ ۱۲میلیارد تومان کمک معیشت نقدی هم از دیگر خدمات این نهاد به خانواده‌های زیر پوشش است که ۳هزار و ۶۱۰ خانواده تحت حمایت هستند. وی تصریح کرد: ۱۱۰ دستگاه لوازم خانگی (شامل کولر آبی، یخچال، آبگرمکن گازی و...) به ارزش ۴۰۰میلیون تومان از دیگر خدمات این نهاد به جامعه هدف است و همچنین در طرح اکرام ایتام و محسنین مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان از هزار و ۶۲۰ حامی در پنج ماه ابتدای سال به این عزیزان مساعدت شده و ۱۸۰میلیون تومان کالای غیرنقدی به ایتام و محسنین اهدا شده است.

خبرنگار: ابوالحسن صاحبی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.