فرانک والتر اشتاین مایر، رئیس جمهور آلمان، نگرانی خود را از افزایش بی خانمانی در آلمان با افزایش قیمت ها در پاییز و زمستان آینده ابراز کرده است.

افزایش بی خانمانی در آلمان به دلیل گرانی

به گزارش قدس آنلاین، اشتاین مایر روز یکشنبه در سخنرانی خود در کاخ ریاست جمهوری بلیو در برلین، پایتخت آلمان، گفت: «افراد فقیر و همچنین خانواده هایی که به دلیل قیمت های بالا قادر به پرداخت اجاره یا هزینه های وثیقه نیستند، در معرض خطر از دست دادن آپارتمان های خود هستند.

رئیس جمهور آلمان افزود: اکنون باید تلاش کنیم تا کسی که به دلیل هزینه های بالای مسکن با مشکلات مالی مواجه می شود خانه خود را از دست ندهد یا به خیابان بکشاند.

قابل ذکر است که رئیس جمهور آلمان به مناسبت روز بی خانمان ها که مصادف با یکشنبه ۱۱ سپتامبر است، از سیاستمداران، پزشکان، مقامات مسکن و بی خانمان های سابق به مقر ریاست جمهوری دعوت کرد.

کلارا گریفیتس، وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه نه محلی‌ها، نه ایالت‌ها و نه دولت نمی‌توانند به تنهایی با بی خانمانی مبارزه کنند، بر لزوم ارتباط در همه سطوح تاکید کرد و گفت: به عنوان مثال، ما باید با وزارت کشور صحبت کنیم. در مورد اینکه چگونه می توانیم محافظت بهتری در برابر خشونت ارائه دهیم. برای افراد بی خانمان در خیابان ها."

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    0 0
    تا آمریکا هست چرا سراغ اخبار آلمان رفتی؟