درپی زلزله اخیر در شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی نیروهای امدادی بنیاد احسان در منطقه حضور پیدا کرده‌اند و اقدامات اولیه جهت کمک به مردم زلزله‌زده انجام شده است.

طبخ و توزیع روزانه ۴۰۰۰ پرس غذای گرم در مناطق زلزله زده خوی

به گزارش قدس آنلاین از بنیاد احسان، علیرضا خسرو بابایی مدیر قرارگاه فوریت‌های امدادی بنیاد احسان گفت: بعد از زلزله اخیر در شهرستان خوی نیروهای متخصص بنیاد احسان در محل حضور پیدا کردند و با ارزیابی و شناسایی منطقه دستورات لازم جهت کمک سریع‌تر به مردم صادر شد.

خسروبابایی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه شاهد کمبود غذای گرم بودیم، که با راه اندازی آشپزخانه سیار احسان در شهر خوی و توزیع روزانه ۴۰۰۰ پرس غذای گرم، این مشکل برطرف شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد احسان، مدیر قرارگاه فوریت های امدادی بنیاد احسان در خصوص اقلام ارسالی به منطقه نیز گفت: برای طبخ غذا در آشپزخانه سیار احسان و توزیع اقلام غذایی در بین زلزله زدگان، ۱۵۰۰ کنسرو ۲۰ نفره، ۵ هزار کنسرو گوشت، ۵ تن برنج و ۵ هزار بطری آب معدنی به شهرستان خوی ارسال شده است.

وی افزود: در فاز دوم خدمت رسانی توزیع بخاری و کانکس در دستور کار قرار گرفته است، در فاز سوم هم توزیع لوازم خانه برای آسیب دیدگان برنامه ریزی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.