فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: دشمن هجمه وسیعی علیه نظام اسلامی شروع کرده و با تمام توان پای کار آمده و فوت یک خانم را بهانه قرار داده تا اصل نظام را هدف بگیرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: دشمن، اصل نظام را هدف قرار داده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدکاظم تقوی روز دوشنبه در پنجاه و چهارمین نشست علنی شورای شهر مشهد افزود: همه دشمنان جمع شدند تا در این قضیه اتفاقاتی بیفتد. یک فضای رسانه‌ای که خود ایجاد کردند و تصور آنها فتح ایران اسلامی است در صورتی که در عمل هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی ادامه داد: دشمن، شایعات مختلفی هم مطرح کرد و شهرها را فتح شده دید و بر موج احساس تعدادی از جوانان سوار شد. تاکتیکهای مختلف در بازیهای مجازی به جوانان آموزش داده شده است و در این اتفاقات هر چه آسیب دیدیم ما بودیم و مردم کمترین آسیب را دیدند و به فرموده رهبر معظم انقلاب در حوادث اخیر فراجا مظلوم واقع شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در مقابل عظمت مردم در پیاده روی جاماندگان اربعین که از هفت صبح تا ساعت هفت شب حضور داشتند و یا در مقایسه با افرادی که در تشییع پیکر شهدا حضور دارند آشوبگران عددی نیستند.

تقوی با بیان این که نباید از شهدا و راه آنها فراموش کنیم افزود: به طور قطع به عنوان سربازان نظام و ولایت در این مسیر هستیم و وقتی دشمن می‌خواهد ما را مستاصل کند فراخوان می‌دهد اما اینها اثری ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: توسعه شهر الکترونیک و تسهیل رفت و آمد مردم خواسته ماست و کارهای خوب و بزرگی انجام شده است از جمله، ورودی های مشهد را مورد بررسی قرار دادیم که در محور جنوبی محل اخذ عوارضی جمع شد و اخذ عوارض به صورت الکترونیکی انجام می شود که این کار باعث تردد راحت مردم به خصوص در دهه آخر صفر شد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.