رئیس امور استان‌ها و مناطق سازمان برنامه و بودجه از تلاش برای تایید ماده ۲۳ برای پروژه چهار خطه مسیر ایوان - قلاجه - اسلام آباد و تبدیل دو خطه مسیر زرنه - سومار خبر داد.

تلاش برای تایید ماده ۲۳ برای دو پروژه راهسازی استان ایلام

به گزارش قدس آنلاین، دکتر «علیرضا نعمتی» در دیدار با استاندار ایلام با تاکید بر اینکه به استان ایلام برای اینکه جایگاه خود را در طرح‌های ملی پیدا کند توجه ویژه خواهد شد، اظهار کرد: پس از بررسی‌های انجام شده با نگاه مثبت امید داریم ماده ۲۳ برای پروژه چهار خطه مسیر ایوان - قلاجه - اسلام آباد و تبدیل دو خطه مسیر زرنه - سومار تبدیل تایید شود و از اعتبارات ملی عملیات این پروژه ها آغاز و تکمیل شوند.

«حسن بهرام نیا» نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه اخذ مجوز ماده ۲۳ برای پروژه چهار خطه مسیر ایوان - قلاجه - اسلام آباد و تبدیل دو خطه مسیر زرنه - سومار تبدیل با جدیت در دست پیگیری است، اظهار کرد: تامین آب و توسعه راههای ارتباطی در استان با جدیت هر چه تمام در دست پیگیری است و خواستار کمک مسوولان کشوری در این زمینه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه به واسطه اربعین، این استان روز به روز ویژه تر دیده می شود و به گرانیگاه اربعین کشور تبدیل شده است، گفت: یکی از فاکتورهای مهم در اربعین آتی باید مورد توجه قرار گیرد توسعه راه‌های مواصلاتی است.

بهرام نیا با بیان اینکه ایلام نیازمند حضور سرمایه گذاران در بخش های مختلف برای سرمایه گذاری به منظور رونق تولید است، گفت: باید برای سرمایه گذاران مشوق‌ها و جذابیت‌های سرمایه گذاری ایجاد کنیم‌.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.