فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۱۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال سوخت خبرداد.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق

به گزارش قدس آنلاین، سردار"احمد طاهری" گفت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان های"زاهدان، سراوان،خاش و زهک " در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی در حین گشت زنی و ایست بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی، طی چند عملیات موفق به شناسایی چند محموله قاچاق سوخت شدند.

وی افزود؛ در بازرسی از ۴ دستگاه کامیون تانکردار از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در محور های مواصلاتی استان مقدار۱۴۵ هزار لیترسوخت قاچاق شامل ۹۴هزار لیتر گازوئیل و ۵۱ هزار لیتر نفت کوره قاچاق کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به توقیف ۴ دستگاه کامیون تانکردار حامل سوخت و مجموع ۱۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق خاطر نشان کرد: در این رابطه ۴ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تأکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.