مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: پیمانکار قبلی پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری کنار رفت و پیمانکار جدید برای اجرای این پروژه بیش از ۸۰ میلیارد تومان پیشنهاد داده است. 

 بعد از ۱۷ سال انتظار تنها پیمانکار قبلی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری از پروژه منفک شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جواد بازرگان در نشست خبری روز یک شنبه ۲۴ ام مهر با اشاره به اینکه دو رسالت بزرگ در حوزه ورزش و جوانان بر عهده این سازمان است اظهار کرد: ترویج ورزش همگانی و قهرمانی برعهده ماست و هرچه ورزش عمومی را بسط بدهیم ورزش قهرمانی نیز رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی باید بسط بیشتری داشته باشد و امروز افزایش ۱۳ میلیون بیمار دیابتی ناشی از کم تحرکی است افزود: بوستان های سطح شهر باید به رشته های خاصی اختصاص داده شود.

وی از ایجاد جاده تندرستی در دو نقطه از سطح شهر خبر داد و گفت: زنجان ظرفیت قهرمانی ۱۵ رشته ورزشی را دارد و می تواند در سکو باشد به شرطی که اسپانسر ها پای کار باشند.

بازرگان در پاسخ به سوالی در مورد جانمایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری و طولانی شدن اجرای آن گفت: بعد از پیگیری های مکرر پیمانکار قبلی از پروژه منفک شده و پیمانکار جدید نیز برای اتمام کار ۸۴ میلیارد پیشنهاد داده و تا وقتی این اعتبار تخصیص داده نشود کار به جایی نخواهد رسید.

این مسئول با بیان اینکه سازمان ها موظف شدند ۲۰ درصد از اماکن خود را برای برگزاری ازدواج در اختیار زوج های جوان قرار دهند تصریح کرد: این موصوع در ستاد ساماندهی جوانان مطرح شده و استاندار و استاندار زنجان فرمانداران را مکلف به اجرای این قانون کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.