کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امشب کاهش محسوس و قابل ملاحظه دمای هوا در سطح استان پیش بینی می‌شود و دمای حداقل شبانه در نواحی سردسیر و کوهستانی به صفر درجه هم خواهد رسید.

دمای صفر درجه در انتظار خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، زهرا آهنگرزاده افزود: پدیده جوی امشب تا صبح فردا، مه گرفتگی و کاهش دید به خصوص در جاده های کوهستانی و سردسیر خواهد بود و از ظهر پنجشنبه ۲۸ مهرماه تا روز جمعه هفته جاری افزایش دما پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: از بعد از ظهر دیروز شاهد فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی هستیم که باعث افزایش سرعت وزش باد و بارش رگبار باران در نیمه شمالی استان شده است که تا عصر امروز بارش پراکنده باران به خصوص در نیمه شرقی استان ادامه پیدا می کند و در شهر مشهد نیز بیشترین میزان بارش باران در ایستگاه شهید فرامرز عباسی به میزان پنج میلیمتر گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی این مدت در شهرهای بردسکن و سبزوار، وزش باد با ۵۴ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده و بیشترین میزان بارش نیز در سرخس به میزان ۶ میلیمتر بوده است.

آهنگرزاده افزود: در شبانه روز گذشته فریمان با هشت درجه خنک‌ترین و مه ولات با ۳۱ درجه سلسیوس گرمترین نقاط استان بوده‌اند و حداکثر دمای هوای مشهد نیز به ۱۶ درجه سلسیوس می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.