۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 822508

مراسم تشییع دو تن از جانبازان شهید «رجبعلی ژولیده مقدم» و «براتعلی کرکزی محمودآبادی» که پس از سال‌ها تحمل درد ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس، روز دوشنبه گذشته در بیمارستان امام رضا (ع) شهد شهادت را نوشیدند،برگزار شد.

تشییع پیکر دو جانباز شهید در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز مراسم تشییع دو تن از جانبازان شهید که روز دوشنبه در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد پس از سال‌ها تحمل درد ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس به مقام رفیع شهادت نایل شدند با حضور با شکوه آحاد مردم و مسئولان از مقابل مجتمع مهدیه مشهد واقع در خیابان امام رضا (ع) به سمت بارگاه ملکوتی حرم مطهر رضوی برگزار شد.

تشییع پیکر دو جانباز شهید در مشهد

قرار است پیکر مطهر شهیدان «رجبعلی ژولیده مقدم» و «براتعلی کرکزی محمودآبادی» پس از طواف در حرم امام رضا (ع) و اقامه نماز، برای خاکسپاری در گلزار شهدا به بهشت رضا مشهد منتقل شود.

جانبازان سرافراز ۷۰ درصد، شهید «رجبعلی ژولیده مقدم» فرزند علی در دوم شهریور ۱۳۲۱ در قوچان و شهید «براتعلی کرکزی محمودآبادی» فرزند سهراب در یکم فروردین ۱۳۳۸ در تربت جام چشم به جهان گشودند و در پنجم اسفند ۱۳۶۵ در جزیره مجنون و ۲۹ مهر ۱۳۶۳ در منطقه میمک مجروح و به مقام جانبازی رسیدند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.