خانه احزاب ایران در پیامی وقوع جنابت تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (علیه السلام) را تسلیت گفت و نوشت: حفظ جان، مال، ناموس و امنیت شهروندان ایرانی خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است و نیروهای امنیتی و انتظامی با عوامل فتنه و اغتشاشگران برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

نیروهای امنیتی و انتظامی با عوامل فتنه و اغتشاشگران برخورد قاطع و جدی داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین، خانه احزاب ایران در پیامی وقوع جنایت تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (علیه السلام) که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الیوم یئس الذین کفروا من دینکم فلاتخشوهم و اخشون

تیراندازی و حمله‌ تروریستی به نمازگزاران حرم حضرت احمد بن موسی (ع) که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از زائران و نمازگزاران شد، در واقع انتقام کور استکبار شکست خورده و درمانده‌ آمریکایی - صهیونیستی از مردم و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بود.

تروریست‌های وهابی تکفیری آمریکا ساخته پس از ناکامی در طراحی و اجرای ناآرامی‌های اخیر و عدم همراهی مردم ماموریت یافتند با ارتکاب این جنایت وحشیانه در شیراز و شهادت مردم بیگناه زمینه انتقام از ملت انقلابی ایران را برای اربابانشان فراهم نمایند.

مدعیان دروغین حقوق بشر و جنایتکاران غربی - صهیونیستی که خود داعش را پرورانده‌اند و به جان جهان اسلام روا کرده‌اند در این حادثه تروریستی بار دیگر عداوت و قساوت خود را نشان دادند و عاملان، طراحان و آمران این جنایت بدانند در آینده‌ای که دور نیست قصاص خواهند شد.

خانه احزاب ایران ضمن محکوم نمودن این جنایت و عرض تسلیت به ملت عزیز ایران، خانواده‌های داغدار، رهبری معظم انقلاب و ساحت مقدس امام زمان (عج)، از نیروهای امنیتی و انتظامی می‌خواهد با عوامل فتنه و اغتشاشگران برخورد قاطع و جدی داشته باشد و یادآوری می کند حفظ جان، مال، ناموس و امنیت شهروندان ایرانی خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است.

چهارم آبان روز شهادت عزیزانمان در شیراز و در حرم حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) به عنوان سند جنایت آمریکا در حافظه ملت ما ثبت شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.