امام جمعه سنندج گفت: 43 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و ملت همواره محکم پشت انقلاب ایستاده‌اند لذا وظیفه مسئولان است که در خدمت به مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان تمام قد تلاش کنند

ماموستا رستمی: ملت محکم پشت نظام ایستاده است/ حادثه تروریستی شاهچراغ محکوم است

به گزارش قدس آنلاین، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: دین اسلام دین وحدت، اخوت و برادری و دوری از دشمنی و کارهای غیرانسانی است.

وی با بیان اینکه دین اسلام والاترین درجه را برای انسان‌ها قرار داده است، گفت: دین اسلام، دین ترحم، شفقت، مهربانی و مدافع حقوق تمام موجودات، دینی مبرا از خشونت و افراط و بری از اختلاف و دودستگی و تبعیض است.

امام جمعه سنندج گفت: هر انسانی دستش به خون دیگری آلوده شود مانند این است که خون 6 میلیارد و 600 میلیون انسان روی کره خاکی بریزد.

ماموستا رستمی همچنین اذعان کرد: امروز دشمنان تمام توان خود را برای راه‌اندازی جنگ دینی و مذهبی بین امت اسلامی بکار گرفته است.

وی تصریح کرد: شهادت عزیزان در سیستان و بلوچستان و دستورات برای برخورد قاطع با بانیان آن از تاکیدات سران مملکت است.

امام جمعه سنندج در ادامه گفت: آنچه در شاهچراغ اتفاق افتاد از دیدگاه دین و مذهب و انسانیت محکوم است.

ماموستا رستمی افزود: 43 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و ملت همواره محکم پشت انقلاب ایستاده‌اند لذا وظیفه مسئولان است که در خدمت به مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان تمام قد تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اعتراضات و مطالبات به حق و انتقادات سازنده در همه جا قابل قبول است، گفت: انتقاد و اعتراض باید سازنده باشد و مسئولان هم به این مطالبات سازنده با برنامه‌ریزی و تلاش پاسخ دهند.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: ایران هیچ کمبودی ندارد سرمایه انسانی بی‌نظیر، منابع خدادادی قابل توجه و سرمایه‌های عظیم و اقتدار مثال‌زدنی در کنار هم بستر را برای توسعه و پیشرفت بیشتر در کشور فراهم کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.