عضو شورای نگهبان گفت: گروه تکفیری و بزدل داعش به دنبال سوء استفاده از فتنه آمریکایی؛ اسرائیلی و انگلیسی ایجاد شده در کشور است اما با وحدت و هوشیاری همه اقشار جامعه بویژه جوانان مایوس خواهند ماند.

آیت الله حسینی: داعش به دنبال سوء استفاده از ایجاد فتنه در کشور است /هوشیاری و بصیرت جوانان، دشمن را مایوس خواهد کرد

آیت الله سید احمد حسینی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: جنایت هولناک ، ضد انسانی و ضد دینی گروهک ملحد و مشرک موسوم به داعش در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و به شهادت رساندن و مجروح کردن زائران در حال نماز و نیایش که در بین آنها زنان و کودکان نیز وجود داشته است و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم ، نوعی پرده برداری از تفکر پلید و اندیشه شیطانی این گروهک می باشد.

وی افزود: دلیل اینکه این گروهک تروریستی و تکفیری اماکن مقدسه و بقاع متبرکه را برای انجام عملیات تروریستی خود انتخاب می کنند به طوری که در ابتدای سال جاری نیز در عملیات تروریستی در حرم مطهر امام رضا (ع) دو روحانی را به شهادت رسانده و یک نفر دیگر را مجروح کردند بر اساس همان باور و تفکر پلید شیطانی است که عداوت و دشمنی با پیامبر(ص)، حضرت علی (ع) ، فرزندان او و پیروانش را به عنوان یک رسالت و عامل تقرب به خدا تلقی می کنند.

عضو شورای نگهبان با بیان اینکه امت اسلامی از تفکر شیطانی داعش بیزار است و ابراز انزجار و نفرت می کند، افزود: اغتشاش و آشوبی که توسط آمریکا، انگلیس و ایادی پلید و وابسته انها در منطقه در کشور رخ داد فرصتی فراهم کرد تا این گروهک شیطانی تصور خیالی و باطل مبتنی بر انجام رعب و وحشت در بین جامعه را به نمایش بگذارند اما ملت بزرگ و انقلابی ایران بویژه جوانان که سرمایه و ثروت این نظام هستند با هوشیاری و بصیرت ، انسجام، وحدت وامنیت را در سطح جامعه ایجاد خواهند کرد، زیرا دشمن از حضور افراد برای مطالبه برخی سلسله مسائل ممکن است سوء استفاده کند و در این صورت با ایجاد ناامنی به هیچ جریان و قشری رحم نخواهد کرد.

آیت الله حسینی خراسانی تصریح کرد: از طرفی این یک هشدار برای همه مسلمانان است که این جریان های تکفیری به دنبال فرصت هستند و درصورتی که منابع تامین مالی گروه های تروریسم خشکانده نشود پیامدهای ویران کننده آن ممکن است امنیت و ثبات همه ملت ها را خدشه دار نماید. از این رو همه امت اسلامی باید بیدار باشند و در سایه وحدت و انسجام ، امنیت را برقرار کنند تا این عناصر شرور جرات عرض اندام و حضور در عرصه را پیدا نکنند.

وی ادامه داد: همچنین تلاش مسئولان امنیتی و انتظامی که با تمام توان سعی دارند چشم فتنه آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی را کور کنند نیز قابل تقدیر است و جوانان و دانشجویان و همه اقشار جامعه یقین داشته باشند مسئولان نظام نیز به مطالبه هایی که به حق و صحیح است رسیدگی های لازم را خواهند داشت.

خبرنگار: رضاطلبی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.