مقاله دکتر امیر ساسان مظفری‌نژاد از سوی کمیته علمی همایش جهانی کره توانست معاف از پرداخت هزینه ثبت نام همایش (۱۴۰ تا ۲۶۰ دلار آمریکا) شود.

مقاله یک محقق ایرانی کره ای ها را شگفت زده کرد

به گزارش قدس آنلاین هدیه عسکرپور افزود : چکیده مقاله دکتر امیر ساسان مظفری‌نژاد از سوی کمیته علمی همایش مذکور توانست معاف از پرداخت هزینه ثبت نام همایش (۱۴۰ تا ۲۶۰ دلار آمریکا) شود.

وی گفت : این همایش در مجموع از ۱۷ عنوان از تحقیقات پایه در مورد ایمنی ذاتی، اکتسابی، متابولیسم ایمنی گرفته تا موضوعات مربوط به بیماری‌های ایمنی مانند واکسن ها، آلرژی ها، خودایمنی و سرطان تشکیل شده است.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود :این همایش بین المللی از سوی انجمن ایمونولوژیست‌های کره با حضور پژوهشگران بین المللی از تاریخ سوم تا پنجم نوامبر (۱۲ تا ۱۴ آبان) سال جاری در شهر اینچئون کره جنوبی برگزار خواهد شد.
مظفری نژاد عضو هیات علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز گفت : وجود ناخالصی‌هایی همچون، شکر، شیره نیشکر و شیره برنج در عسل‌های تقلبی می‌تواند بر سیستم ایمنی بدن تاثیر بگذارد و علاوه بر چاقی و دیابت زمینه ساز برخی بیماری‌های دیگر هم شود.
وی افزود : اثرات این نوع عسل‌ها می‌تواند از مصرف شیرینی هم بیشتر باشد و افراد به گمان طبیعی و خاصیت درمانی محصول مصرف بیشتری از هر نوع شیرینی دیگری هم داشته باشند که در نتیجه شاهد بیماری‌های فشار خون و دیابت بیشتر خواهند بود.
مظفری نژاد با بیان اینکه در این مقاله به بررسی تحقیقات عملی دیگر محققان نیز پرداختم گفت: ارزیابی و بررسی مجموعه این یافته‌ها نشان داد مصرف عسل تقلبی می‌تواند با تضعیف سیستم ایمنی، زمینه ساز اثرگذاری عوامل بیماری زا و میکروب‌ها در بدن انسان شود.

منبع: خبرگزاری برنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.