۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 824737

جانشین نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف بیش از ۵۹ کیلوگرم تریاک و دستگیری سوداگر مرگ خبر داد.

خودروی حامل مواد مخدر به مقصد نرسید

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ شهرام امیریان در جمع خبرنگاران در خصوص کشف مواد مخدر در شرق استان تهران اظهار کرد: ماموران مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت می کند و اخیرا با کمک همدستانش مقدار زیادی موادمخدر را از شرق کشور تهیه کرده و قصد انتقال آن به شرق استان تهران را دارد ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر بلافاصله به محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان ورامین اعزام و اقدام به کنترل و پایش خودروهای عبوری کرده و خودرو مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

جانشین نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران بیان کرد: پس از هماهنگی قضایی ماموران در بازرسی از خودرو تعداد ۵۳ بسته به مقدار ۵۹ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر، یک دستگاه خودرو سوزوکی توقیف شده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

امیریان در پایان سخنان خود با بیان اینکه مواد مخدر تاثیر زیادی بر افزایش میزان جرایم و در نتیجه کاهش امنیت دارد، از شهروندان خواست برای کاهش تبعات ناشی از این مواد هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید، فروش و حمل مواد مخدر را سریعأ به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.