۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 825111

مسدود شدن وام از سوی بانک‌ها مشتریان را کلافه و سردرگم کرده است.

کلافگی مشتریان بانک ها از مسدود شدن وام

به گزارش قدس آنلاین، مدتی است که مشتریان بانک‌ها که برای دریافت وام مراجعه می‌کنند، با مسدود بودن وام از سوی بانک‌ها مواجه می‌شوند. اعطای این تسهیلات در شرایط اقتصادی نقش موثری به افراد جامعه می‌کند تا گوشه‌ای از مشکلات آن‌ها را برطرف کند.

شهروند خبرنگار ما مدت ۶ ماه است که در انتظار دریافت وام است با در بسته مواجه شده و با ارسال پیامی درخواست رسیدگی به این موضوع را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام مدت ۶ ماه است که پول گذاشتم بانک سپه قرار بود ۳ماهه وام پرداخت کنند، اما الان به من می‌گویند از تهران وام‌ها را مسدود کردند. لطفاً پیگیری کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • چوگانی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    0 0
    بررسی نمکنید چرا؟ وظیفه شما پیگیری مشکلات مردمه
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    0 0
    حدود 6 ماه پیش با توجه به بخشنامه بانک شهر و با هماهنگی رئیس شعبه مبلغی به مدت چندماه در بانک برای رسیدن امتیاز خودم به حد نصاب جهت دریافت وام گذاشتم. اوایل دی ماه گفتن مدارک ، ضامن ، چک و......باید بیاری که همه مدارک لازم رو هم آوردم و گفتن چند روز دیگه وام شما واریز میشه ولی الان حدود سه هفته هست که میگن به دستور مدیران بانک مرکزی و بانک شهر کلیه وام ها بسته شده و بنده و بقیه مردم هم با تموم بدهکاریهامون بلاتکلیف و سرگردان موندیم. هیچ کس هم پاسخگو نیست از شعبه تا سرپرستی تا بخش مرکزی بانک شهر کشور میگن دستور بانک مرکزی هست. حتی پول من هم بلوکه شده و شماره وام برام صادر شده اما وام برام واریز نشده جالبه بانک ها به مردم میگن پول بزارین وام میدیم بعد که سود خودشون رو از سپرده بردن میگن بانک مرکزی نمیزاره وام بدیم. این دیگه دزدی تو روز روشن هست. خلاف از این آشکارتر و هیچکس هم نظارت نداره این کاملا خلاف قانون هست اما هیچکس پاسخگو نیست. ممنون