دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از کشف ۳۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه از یک کامیون باری در محور بم به کرمان خبر داد.

کشف ۳۴۰ کیلوگرم شیشه در محور بم _ کرمان

به گزارش قدس آنلاین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم در مسیر این شهرستان به کرمان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک می‌شوند و آن را جهت بازرسی به پارکینگ حاشیه جاده منتقل می‌کنند.

بهنام جعفری‌زاده، ادامه داد: در این حین راننده قصد فرار داشته که با هوشیاری ماموران از فرار وی جلوگیری می‌شود.

این مقام قضایی با بیان اینکه متهم ساکن یکی از استان‌های غربی کشور بوده و قصد انتقال این مواد را به مرکز کشور داشته است، گفت: ارزش ریالی مواد مکشوفه بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم عنوان کرد: پرونده به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بم ارجاع شده و متهم به اتهام حمل ۳۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه تفهیم اتهام شده و با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی و تحقیقات در حال انجام است.

جعفری‌زاده خاطرنشان کرد: برخی افراد به‌منظور تحصیل درآمد نامشروع، نظم و امنیت جامعه را در معرض مخاطره قرار می‌دهند که علاوه بر برخورد قاطع قضایی، شناسایی و ضبط کلیه اموالی که از آن جرم به‌دست آورده‌اند نیز در دستور کار قرار دارد.

این مقام قضایی تاکید کرد: دادستانی اجازه نمی‌دهد عناصر ناامنی، نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند، بدانند با سوداگران مرگ با قاطعیت برخورد قضایی می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.