تا به امروز مسابقه‌هایی با محوریت خانواده از شبکه‌های مختلف سیما پخش شده‌است. «خانواده باحال» یک نمونه جذاب از این دست برنامه‌ها به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی هنرور است.

«خانواده باحال» رقابت زوجین با چاشنی طنز

در این مسابقه، شرکت‌کنندگان بدون محدویت سنی از میان زوج‌هایی انتخاب می‌شوند که بتوانند در عین رقابت در آیتم‌های مختلف، فضای شاد برنامه را نیز حفظ کنند. در این‌مسابقه «مهسا ایرانیان»، مجری خوب کشورمان به عنوان مجری و نریتور طنز حضور دارند. ما با ایشان به گفت وگو پرداختیم و جزئیات این برنامه جذاب را جویا شدیم.
می توانید این‌ گفت وگو را در ادامه‌ بخوانید.

ایرانیان، نریتور مسابقه «خانواده باحال» با اشاره به موضوع این برنامه که نوعی رقابت طنز برای زوجین است افزود: بازی ها در این‌مسابقه جنبه سرگرمی دارد و کم و بیش شامل آمادگی‌ذهنی و جسمانی می شود. هر دو زوجی که به مرحله فینال می رسند، مجدد با فینالیست ها رقابت می کنند و در آخر باید یکی از زوجین جایزه مسابقه که ۲۰ میلیون تومان است را به دست آورد.
در این مسابقه بخش های مختلفی مانند لب خوانی، پانتومیم، تشخیص وسیله درون جعبه شیشه ای با چشمان بسته و...اجرا می شود.

وی یکی از اهداف این مسابقه را برقراری حس صمیمیت زوجین به یک دیگر دانست و گفت: هدف دیگر برنامه این است که خانواده ها در منزل خود می توانند با وسایل خیلی ساده بازی ها را انجام دهند و لحظات خوشی را برای خود فراهم کنند.
در این روزها خانواده ها به دلیل فشار اقتصادی و شرایط آپارتمان نشینی وقت کمتری برای یک دیگر می گذارند و حال و حوصله بازی کردن را ندارند، این برنامه باعث باز شدن دریچه ای در ذهن خانواده ها می شود و از طرفی کودکان شاهد روابط صمیمی والدینشان هستند.

ایرانیان یکی از وجوه تمایز این‌ مسابقه با سایر برنامه ها را صمیمیت و جنس بازی زوجین دانست و افزود: اضافه کردن نریشن و دکوراسیونی که برای این برنامه طراحی شده بود بسیار متفاوت بود،همچنین دیگر وجه تمایز جالب مسابقه «خانواده باحال» که آن را از نمونه‌های پیشین خود متمایز می‌کند؛ عدم حضور یک شخص به عنوان مجری در مقابل دوربین برنامه است و مجری محور نیست.

این نریتور در پایان از واکنش های مثبت مردم گفت و تصریح کرد: بعد از اتمام مسابقه مردم پیگیر ساخت فصل بعد بودند زیرا به این‌میزان از طنز و سرگرمی نیاز مبرمی داشتند.
حتی مردمانی که از تلویزیون ما را تماشا می کردند با شرکت کننده ها احساس همزاد پنداری داشتند.

خبرنگار: محدثه رضایی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.