رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از عضویت بیش ۳هزار نفر در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها در ایام هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد. 

عضویت رایگان بیش از۳ هزار نفر در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی

به گزارش قدس خراسان آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی هدف از اجرای طرح عضویت رایگان را ارائه خدمات کتابخانه‌ای بهینه‌تر و تشویق مردم به سمت و سوی کتابخانه‌ برای ایجاد ملتی کتابخوان و به تبع آن آگاه و مطلع عنوان کرد.



وی همچنین به بازدید قریب به ۸ هزار نفر در گروه‌های سنی مختلف اعم از دانش آموز، دانشجو و سایر گروه‌های آموزشی از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: برگزاری برنامه‌ها و طرح‌های مختلف در قالب عضویت در کتابخانه‌ها، نشست‌های کتابخوانی، برگزاری زنگ کتاب و رونمایی از کتاب از جمله فعالیت ها و راه‌های ترغیب و تشویق مردم به سوی کتابخانه‌ها و آشنایی بیشتر نسل جدید با کتابخانه به عنوان مجموعه‌ای فرهنگی است.



حسینی، این حجم بازدید از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی را حاکی از اعتماد مردم به این مجموعه و اشتیاق آن ها به حضور در مکان‌های آموزشی و فرهنگی و بهره مندی از منابع معتبر و خدمات آن دانست.



شایان ذکر است، طی هفته گذشته به عنوان هفته کتاب و کتابخوانی ۵۰۰ نفر درکتابخانه مرکزی رضوی و ۲هزار و ۶۰۰ نفر در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها به صورت رایگان به عضویت این کتابخانه‌ها درآمدند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.