۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
کد خبر: 830946

طرح تعریض «پل دهرود» برای روان‌ سازی ترافیک در یکی از مناطق حاشیه شهر مشهد با اعتبار بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

آغاز طرح تعریض «پل دهرود» در مشهد

به گزارش قدس خراسان آنلاین، خلیل منبتی عصر دوشنبه در مراسم آغاز طرح تعریض «پل دهرود» در مشهد اظهار کرد: پل دهرود یکی از پل‌ هایی است که بر روی بلوار رسالت قرار دارد و با توجه به اینکه عرض این خیابان از عرض پل بیشتر است، ترافیک شدیدی در زمان‌ تردد خودروها ایجاد می‌ شود؛ براین اساس قرار شد در کنار پل موجود یک دستگاه پل دیگر نیز احداث کنیم.

معاون عمران، حمل‌ ونقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: در مسیر پل یادشده دیوارهایی وجود دارد که باید برداشته شود و اگر مشکلی ایجاد نشود ظرف مدت ١٠ ماه پل جدید به بهره‌ برداری می رسد.

همچنین موسی الرضا حاجی بگلو، نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم اظهار کرد: در بازدیدهایی که از منطقه داشتیم متوجه مشکلات زیادی از جمله پل فعلی بر روی کشف رود شدیم و با وجود اینکه احداث پل جدید در حوزه اختیارات ما نیست، نسبت به اجرای این طرح اقدام شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: شعار شورای ششم مردم محوری است بنابراین از روز اول در کمیته نظارتی منطقه سه مسائل مربوط به پل قدیمی کلید زده شد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات منطقه جمع‌ آوری آب‌ های سطحی است که به زودی رفع و در صورت امکان طرح تفصیلی منطقه سه شهرداری نیز بررسی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    سلام و درود چرا ساخت پل دهرود مشهد متوقف شد؟؟ آیا بودجه اش رو...