مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: براساس تصمیم سازمان سینمایی مبنی بر پخش بازی فوتبال تیم‌های ایران و آمریکا در سینماهای کشور، سالن‌های سینماهای استان آماده پخش این بازی است.

سینماهای خراسان رضوی آماده پخش بازی فوتبال ایران آمریکا است

به گزارش قدس خراسان انلاین، محمد حسین زاده اظهار کرد: فروش بلیت این مراسم از دیشب در تارنمای «سینما تیک»" آغاز شده است و علاقه مندان می‌توانند بلیت خود را از این تارنماخریداری کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی افزود: همه سینماهای خراسان رضوی می‌توانند این بازی را در ساعت مقرر پخش کنند و تاکنون نیز پردیس‌های سینمایی هویزه، پارک بازار، برفی، سیمرغ، اطلس و سینما ویلاژتوریست مشهد در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند.



دیدار تیم ملی ایران و آمریکا در قالب هفته سوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز سه‌شنبه هشتم آذرماه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه برگزار و این دیدار به صورت زنده و مستقیم از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.



هم اینک هفت هزار و ۶۰۲ صندلی سینما به صورت فعال پذیرای تماشاگران در خراسان رضوی است که با توجه به جمعیت این استان به ازای هر ۸۴۷ نفر یک صندلی فعال سینما وجود دارد. در مجموع ۵۹ سالن سینمایی در شهرستان‌های مشهد، طرقبه - شاندیز، گناباد و نیشابور فعال است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.