کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امشب بیشینه دما در بیشتر نقاط استان به صفر و یا کمتر از صفر درجه خواهد رسید.

دمای شبانه در خراسان رضوی به صفر درجه می رسد

به گزارش قدس خراسان آنلاین، آذر رضایی پور اظهار کرد: با ورود این سامانه، میانگین دمای روزانه خراسان رضوی نیز بین هشت تا ۱۰ درجه سلسیوس کاهش خواهد یافت.



کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: پیش بینی می شود این سامانه موجب بروز بارندگی ها در نواحی شمالی استان شود و در نواحی سردسیر نیز بارش ها به شکل برف خواهد بود.



وی با اشاره به اینکه دمای کنونی هوای شهر مشهد ۹ درجه سلسیوس است بیان کرد: اوج ناپایداری های جوی در مشهد، روزهای پایانی هفته و روز جمعه خواهد بود که دما به شکل قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.



رضایی پور تصریح کرد: هم اکنون آسمان در بیشتر نقاط استان نیمه ابری است و شهرستان های کلات و قوچان نیز بیشترین میزان ابرناکی را به ثبت رسانده اند.



کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان این که نوسانات دمایی امروز مشهد بین سه تا ۱۴ درجه سلسیوس پیش بینی شده است تاکید کرد: طی شبانه روز گذشته قوچان و مه ولات با بیشینه دمای منفی یک و ۲۲ به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی پنج تا ۱۸ درجه ای را به ثبت رسانده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.