عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: نان برخی اصلاح طلبان در تنور بی ثباتی و عدم وجود آرامش در کشور است و تمایل دارند از این مسیر سرمایه اجتماعی از دست رفته خود را احیا کنند.

انبارلویی: برخی اصلاح طلبان به دنبال احیای سرمایه اجتماعی خود در جریان اغتشاشات هستند

محمدکاظم انبارلویی در گفتگو با قدس آنلاین درباره چرایی حمایت ادامه دار برخی از اصلاح طلبان از جریان اغتشاش در کشور گفت: برخی از اصلاح طلبان در اغتشاشات اخیر جزو اتش افروزان و تحریک کنندگان فضای اغتشاش بودند که به نوعی پیاده نظام آنها محسوب می شوند.

وی تصریح کرد: این افراد به خاطر بدعهدی و ناکارآمدی دولت قبلی در حق مردم که مورد حمایت آنها بود تصور می کردند در این اغتشاشات می توانند سرمایه اجتماعی از دست رفته خود را احیا کنند از این رو وقیحانه از ترورها، رفتارهای داعشی گونه، مسجد سوزی و قران سوزی به صورت علنی دفاع کردند.

انبارلویی افزود: برخی اصلاح طلبان از عادی سازی شرایط کشور ناراحت هستند و تمایل دارند شرایط به گونه ای باشد که افراد عامه در کسب و کارهای خود نتوانند حضور داشته باشند تا ثبات و رونق اقتصادی در شرایط فعلی در کشور شکل نگرفته و نارضایتی عمومی به تدریج گسترش پیدا کند، به عبارتی نان انها در تنور بی ثباتی و عدم وجود آرامش در کشور است.

این فعال سیاسی ادامه داد: حتی برخی خبرنگاران روزنامه های اصلاح طلب که دوره های آموزشی در خارج از کشورگذرانده بودند در حقیقت طی ماه های اخیر برای رادیو امریکا، بی بی سی و اینترنشنال محتوا تولید می کردند که تعدادی از آنها دستگیر شدند.

وی بابیان اینکه انتظار می رود برخی اصلاح طلبان هرچه سریعتر از فرافکنی و مواضع نادرست خود دست بردارند و حمایت خود را اشوبگران و سلطنت طلبان قطع کنند، تصریح کرد: برخی جریان های اصلاح طلب باید به این نکته توجه داشته باشند که اغتشاشگران در حقیقت برای رژیم غاصب صهیونیستی و امریکا سربازی می کنند و حمایت آنها از این افراد به نوعی حمایت از این رژیم های استکباری می باشد.

خبرنگار:رضا طلبی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.