سخنگوی شورای شهر گفت: موضوع مقاوم سازی پل‌های شهر تهران در دستور کار جلسه شورای شهر قرار دارد.

بررسی مقاوم سازی پل‌های شهر تهران در صحن شورای شهر

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصد و سیزدهمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در روز یکشنبه ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۱، اظهار کرد: در بخش ابتدایی، نطق پیش از دستور سید جعفر تشکری هاشمی عضو شورای شهر تهران در دستور کار شورا قرار دارد و پس از آن صحن شورای شهر تهران میزبان طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان به مناسبت سالروز تصویب قانون اساسی خواهد بود.

وی ادامه داد: دومین دستور جلسه شورا به موضوع مقاوم سازی پل‌های شهر تهران اختصاص پیدا کرده که در این رابطه گزارشی از سوی سید محمد آقامیری عضو شورای شهر تهران در خصوص آخرین اقدامات و بررسی‌های عمرانی آن قرائت خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورای شهر؛ لایحه انتخاب اعضای کمیسیون ماده ۱۴ آئین نامه معاملات شهرداری تهران و بررسی اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به عنوان دستورات بعدی صحن از سوی اعضای شورا مورد کنکاش و بررسی قرار خواهد گرفت.

نادعلی در پایان اضافه کرد: بررسی طرح الزام شهرداری تهران به راه اندازی سیستم محاسبه بهای تمام شده خدمات فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی شهر تهران در سطح مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه به عنوان آخرین دستور جلسه یکصد و دوازدهمین خواهد بود که از سوی اعضای شورا مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.