رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: ۱۶ استان کشور در سه روز اخیر متاثر از برف و کولاک و آبگرفتگی بوده‌اند که از این تعداد، هشت استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان به خدمات امدادی نیاز داشتند.

برف و کولاک و آبگرفتگی در ۱۶ استان کشور

به گزارش قدس آنلاین، مهدی ولی‌پور در تشریح خدمات امدادی ارائه شده در سوانح جوی سه روز گذشته، افزود: از اول دی‌ تا ساعت ۷ صبح امروز سوم دی، ۱۶ تیم عملیاتی شامل ۵۶ امدادگر و نجاتگر جمعیت در ۱۲ منطقه (٩ محور، یک شهر و ۲ روستا) به متاثران از سوانح جوی امدادرسانی کردند.

وی اظهارداشت: با تلاش امدادگران در سه روز گذشته به ٢٨١ نفر امدادرسانی شد، ۲۸ نفر اسکان اضطراری داده شد و ۵۴ دستگاه خودرو از برف رهاسازی شد همچنین از هشت واحد مسکونی، آب تخلیه شد و برخی اقلام زیستی از جمله نایلون، پتو، برنج و کنسروجات میان حادثه‌دیدگان توزیع شد.

بنا به این گزارش، مرکز مدیریت راه‌های کشور امروز شنبه سوم دی از بارش برف و باران در محورهای شمالی از جمله چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال خبر داد و اعلام‌ کرد: جاده‌های ۲۰ استان دیگر از جمله کردستان، اردبیل، اصفهان، ایلام و فارس بارانی و برفی گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.